LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kpn foutje en bedankt

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
misty68

kpn foutje en bedankt

Ongelezen bericht door misty68 »

heb op 12 augustus telefonie en internet aangevraagd bij kpn maar helaas 13 augustus weer moeten annuleren omdat ik nog aan een contract vast zit tot juni 2009 bij de upc waar ik trouwens niet van op de hoogte was

kreeg netjes een brief dat de annulering was geaccepteert
maar tot mijn verbazing een aantal dagen later weer een brief met bevestiging van internet en bellen ???
ik met brief en al naar kpn winkel sorry was foutje interne fout kwam goed.
weer netjes een brief met van klanten service was foutje onder afdelingen kwam goed
vervolgens krijg ik briefje in de bus van tnt post er is een pakketje van kpn die ik op kon halen bij hun ???
weer naar kpn winkel wat ik er mee moest :cry:
advies niet ophalen dan werd het verder wel goed afgehandeld en hun zouden het regelen met die afdeling

onder tussen oktober kijk ik me rekeningen na en twee keer afgehouden door kpn ik bellen bleek internet en bellen en me gewone telefoon te zijn afgehouden het verhaal nog maar een keertje gehouden en kon internet en bellen bij de bank terug boeken
en weer netjes een brief met sorry alles werd netjes hersteld en bleef bij het oude
eind oktober wil ik bellen en wat schets mijn verbazing me telefoon doet het niet
ik bellen op mijn prepay telefoon schets mijn verbazing dat op 20 oktober kpn de telefoon heeft omgezet naar internet en bellen en dat me gewone lijn is afgesloten ik vragen omdat ik prepay bel of dat ik terug gebeld kan worden nee dat kon niet werd me verteld en verder kon die gene me niet helpen ik moest doorverbonden worden.
nou je kunt het wel raden weg tien euro en tot op heden nog geen telefoon
dan maar een mailtje er heen en tot op heden geen antwoord
nou kpn u moet u schamen als u dit service wilt gaan noemen

TdeHond

Re: kpn foutje en bedankt

Ongelezen bericht door TdeHond »

Het lijkt mij verstandig om er een aangetekende brief over te schrijven met een kopie van de bevestiging dat uw overeenkomst geannuleerd is en het verzoek om binnen uiterlijk 10 werkdagen de verbinding te herstellen. Kopie van brief maken.

Gesloten