Mijn tweejarig contract loopt af op 14-12-09. Contact opgenomen met KPN om mijn contract te beeindigen. De call center medewerkster bevestigt de opzegtermijn: 1 maand. Ruim op tijd denk je dan, maaaaar.... de uitleg van KPN is dat de opzegtermijn aan de contractduur wordt geplakt. Ik ben dus niet op 14-12-09 van KPN af maar op 14-01-10!!! Natuurlijk geen discussie mogelijk
Ik ben altijd in de veronderstelling geweest dat een een opzegtermijn in acht moet worden genomen om er zeker van te zijn dat een contract aan het eind van de looptijd NIET verlengd wordt. KPN kent zich gewoon een bonus toe.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN Hi contract beeindigen
Re: KPN Hi contract beeindigen
Wat u zegt klopt dan ook.
Als u het contract ruim van tevoren opzegt, hoort dit af te lopen op de begindatum van contract + minimumtermijn (1 of 2 jaar).
Dat KPN hier een maand aan vastplakt is onzin.
Als u het contract ruim van tevoren opzegt, hoort dit af te lopen op de begindatum van contract + minimumtermijn (1 of 2 jaar).
Dat KPN hier een maand aan vastplakt is onzin.
Zal wel simpel zijn, maar van bijvoorbeeld 14-12-07 tot 13-12-09 is in mijn telling twee jaar en op 13-12-09 hoort het contract af te lopen (=24 maanden)
-
stofzuigertje
U moet tenminste 1 maand voor einde opzeggen omdat ze anders doorgaan.
Maar maand extra is alleen van toepassing als je te laat was.
Dus gewoon eisen dat ze per december stoppen en niets meer betalen behalve de gesprekken die meestal achteraf komen.
Maar maand extra is alleen van toepassing als je te laat was.
Dus gewoon eisen dat ze per december stoppen en niets meer betalen behalve de gesprekken die meestal achteraf komen.
Klopt. Misschien trof keesr een medewerker die niet weet waar ze het over heeft.Utaddict schreef:Dat KPN hier een maand aan vastplakt is onzin.
Ik zou gewoon nog een keer bellen. Hoogstwaarschijnlijk krijg je dan wel iemand aan de lijn die wel verstand van zaken heeft. Ik kan gewoon niet geloven dat KPN dit echt zou doen.
Inderdaad.Yme schreef:Klopt. Misschien trof keesr een medewerker die niet weet waar ze het over heeft.Utaddict schreef:Dat KPN hier een maand aan vastplakt is onzin.
Ik zou gewoon nog een keer bellen. Hoogstwaarschijnlijk krijg je dan wel iemand aan de lijn die wel verstand van zaken heeft. Ik kan gewoon niet geloven dat KPN dit echt zou doen.
Overigens zijn deze regels allemaal wettelijk vastgelegd, en zoals u weet vorig jaar nog aangepast. U hoeft zich dan ook geen zorgen te maken, KPN kan dit niet zomaar doen.