LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN HI

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Husayins

KPN HI

Ongelezen bericht door Husayins »

Hoi mensen heb nu een paar maanden een BB Torch met Abbo met

1x Hi 2010 Sim only
1x Hi bel en sms 30
1x internetblack berry
1x eindloos blackblackberry

dat laatste eindeloos is denk ik niet zo eindeloos ik bel heel af en toe en ping en meer niet toch krijg ik elke maand 100 euros op de mat!! ik kan er niet meer tegen kan ik juridische stappen nemen? iemand idee wat ik kan doen contract afkopen bijv

Hatertje

Re: KPN HI

Ongelezen bericht door Hatertje »

Ik vraag me af waarom je factuur zo hoog is. Zijn dit datakosten? Bellen buiten de bundel? Smsen buiten de bundel?

Zonder meer informatie kunnen wij niet oordelen wat hier aan de hand is, en wat je eventueel kan doen.

Misschien kan je wat meer informatie geven waarom deze hoge kosten zijn ontstaan.

En ja, je kan je abonnement afkopen.

evdbeek99

Re: KPN HI

Ongelezen bericht door evdbeek99 »

Je simkaart bij een notaris leggen. Krijg je dan nog steeds een gepeperde rekening. Dan heb je wel erg sterk bewijs ;).

Zonder gekheid, heb je een databundel? Een smartphone heeft altijd een internet verbinding. En met 3 euro per mb buiten de bundel loopt dat snel op.

Gesloten