LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN/Hi telefonische verlengingen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
mich24

KPN/Hi telefonische verlengingen

Ongelezen bericht door mich24 »

Ik zal eens laten merken dat ik gezien al mijn eerdere reacties, niet altijd KPN gezind ben..

Ervaring uit de praktijk, gister kwam er een klant in de winkel, helemaal over de ****,zij had haar abonnement telefonisch verlengd bij de KPN/Hi en haar is niets verteld over de nieuwe voorwaarden bij de nieuwe Hi abbo's.
Zoals betalen per minuut en het opnieuw moeten activeren van haar sms verdubbelaar. De klant begrijpt niets van haar in ene hoge rekeningen.
Met een beetje uitzoeken kwam ik er dus achter voor haar dat dit bovenstaand niet vermeld is en ook op geen enkele manier gecommuniceerd is naar haar. De klant heeft geen kopie contract ontvangen,kon dus niet weten dat deze voorwaarden nieuw zijn. De klant belt vervolgens de KS op,en die wimpelt haar af,dat ze het niet begrijpt en dat het allemaal terecht is.

Dan vraag ik mij toch af, KPN doet hier de klant toch ernstig tekort. Ze willen op geen enkele manier compenseren voor de klant en houden zoals bekend, het pootje stijf. Gek is dat wij dit in de winkel niet mee maken,aangezien wij dit soort dingen ons verplichten te melden,klant verlengd,maar gaat toch een nieuw contract aan. Dit begrijpt de klant meestal niet,laat staan als je dit helemaal niet meld.

Wat vinden jullie hiervan??

Roytheslayer

Re: KPN/Hi telefonische verlengingen

Ongelezen bericht door Roytheslayer »

Dit is slecht van de KPN.
Maar helaas komt dit zeer regelmatig voor.
En niet alleen telefonisch maar ook in de winkels van zo'n beetje alle ketens.
Wat telt is de handtekening op het contract lijkt het wel.
Eventuele problemen lossen we later wel op, of proberen we dood te zwijgen.
Veel bedrijven laten zoveel kansen liggen op het gebied van service en klantvriendelijkheid.
Juist in deze tijd kun je je daar op onderscheiden.

mich24

Wat betreft de winkels ben ik het deels mee eens, het ligt er maar aan welke medewerker je hebt..

Roytheslayer

Ongelezen bericht door Roytheslayer »

mich24 schreef:Wat betreft de winkels ben ik het deels mee eens, het ligt er maar aan welke medewerker je hebt..
Dat klopt ook zeker, wil ook echt niet zeggen dat ze allemaal zo zijn hoor.
En aangezien jij hier in je vrije tijd mensen probeert te helpen denk ik ook zeker niet dat jij er 1 van bent :)

mich24

Regel 1 he, Help de klant zoals je zelf ook geholpen wil worden.

Als alle interlectuelen die in een winkel werken,dit nu eens in hun hoofdje prikken,dan zal het in de detailhandel een stukje prettiger worden :lol:

Gesloten