LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN Internet en Internettelefonie afzegging

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Zipp

KPN Internet en Internettelefonie afzegging

Ongelezen bericht door Zipp »

Ik ben telefonisch benadert door KPN om mijn huidige telefonie abonnement bij KPN en internetabonnement bij een andere provider om te zetten in een goedkoper internetplusbellen abonnement. Omdat ik totaal niet wist waar ze het over hadden, heb ik de mevrouw van KPN gezegd dat ze met mijn huisgenoot hierover moest praten omdat hij meer verstand van zaken heeft. Stom van hem maar hij heeft een toezegging gedaan. Toen de bevestiging binnekwam ( op mijn naam) heb ik meteen afgezegd en heb daar ook keurig een schriftelijke bevestiging van gekregen.
Daarna begon de ellende. Ik ontving een installatiepakket, brieven omtrent mijn nieuwe aansluiting en een nota ( op naam van mijn huisgenoot). Ik heb al 4x gebeld en steeds beloven ze het technisch in orde te maken zodat dit allemaal teruggedraaid wordt. Eenmaal had ik een mevrouw van de klantenservice aan de lijn die vertelde dat ik niet op tijd had opgezegd. Telefonische verkoop was op 20 oktober in de avond, afzegging ( na hun bevestiging gedateert op 23 oktober) was op 29 oktober. Ze hielt star vol dat de overeenkomst binnen 9 dagen na toezegging af te zeggen is, dus zij wist niet waar ze het over had.
Ze hebben me beloofd binnen 2 weken terug te bellen, maar ik heb er weinig vetrouwen in dat dit goed gaat komen. Het lijkt erop dat het daar een puinzooi is.

Zipp

Re: KPN Internet en Internettelefonie afzegging

Ongelezen bericht door Zipp »

Het is alleen maar erger geworden !
Op de eerste [plaats ben ik nooit meer teruggebeld.
Daarnaast was ik opeens op 11 december mijn internetverbinding kwijt. Ze hadden me doodleuk bij mijn provider afgemeld en de lijn zelf overgenomen. Toen ik daarover belde zeiden ze weer dat ze de boel terug zouden draaien. Toen ik daar weer niets van hoorde en weer belde, vertelde een op andere collega's vloekende medewerkster me dat er weer een fout was gemaakt ( letterlijke woorden : door een van die sukkels hier)en dat de hele lijn ( dus ook mijn trelefoon) voor sloop gereed stond. Ik zou dan geen internet en geen telefoon meer hebben. Ze heeft de sloop geannuleerd maar gaf me weinig kans dat dat ging lukken omdat alle contact via webformulieren ging.
Mijn telefoonverbinding is behouden geweest, alleen internet heb ik niet meer; de lijn is helemaal gestript en er moet een nieuwe lijn aangevraagd worden en daar gaan 6 tot 8 weken overheen.

Ik wordt nooit ondanks beloften teruggebeld, er is niemand die voor mij alles wil regelen ( ik moet steeds weer zelf bellen en het hele verhaal weer vertellen), de helft van de medewerkers weten echt niet waarover ze het hebben en een enkele medewerker daar hangt gewoon op in een gesprek ( terwijl ik altijd correct blijf).

Ik werd 23 december gebeld door KPN met notabene de vraag of mijn klacht al afgehandeld/opgelost was. Ik stond toen net in de UPC winkel want ik wilde overstappen en niets meer met KPN te maken hebben. Ik heb deze medewerker nog in mijn frustratie over de gang van zaken laten delen. Hij zou terugbellen maar ik betwijfel het.
Ik heb nu lekker weer internet via UPC, veel sneller en goedkoper dan KPN en binnen 12 uur! Als mijn nummer geporteerd is, heb ik ook telefoon en dan kan KPN een claim verwachten !

Gesloten