Ik ben zelf klant van planet en krijg post van planet met het briefpapier van Het Net

LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Totale onzin!Alleen bij digitale aansluitingen kan internet samen met bellen deugdelijk werken. Bij een analoge lijn wordt het hoogfrequent gescheiden door een splitter of wel scheidingsfilter genoemd. Hierbij wordt het telefoonsignaal als audiosignaal gescheiden en doorgeleid naar de telefoon en het internet signaal met de hogere frequentie doorgeleid naar het modem. Het belsgignaal ondervindt daarbij in de splitter een zodanig hoge indictieweerstand dat dit niet meer kan voorzien in de bedoelde signaalgeving. Ook de veldsterkte van de hogere frequentie voor het internet heeft nadelinge invloeden op het signaal, het onderdrukt. Deze combinatie kan dus niet werken en dat zal zo blijven ook.
Maar, dat hoeven ze niet tegen mij te zeggen. Toen laatst een aardige jongen tegen mij zei: ja maar mevrouw daar kan ik niets aan doen! stonden mijn nekharen overeind. verbind mij dan door met degene die daar wel wat aan kan doen.
midden in een gesprek geen verbinding moet opnieuw inbellen.En heb er
echt spijt van dat ik in zee ben gegaan met KPN/Planet en de Snelheid
klopt ook niet, en als dat niet kan moet je de klant daar nalaten betalen.
Het is gewoon bedrog,je mag het geen oplichting noemen,maar heb er toch
Planet, HetNet, Tiscalli en KPN is 1 pot nat!
Hallo,
Het zal allemaal wel 1 zijn, maar toch wil ik even kwijt dat ik bij kpn/planet beter ben geholpen dan bij hetnet. Voor hetnet heb ik geen goed woordje meer over, terwijl kpn/planet mij toch goed verder heeft geholpen. Ik wou dus overstappen van kpn/planet ipb naar surfen en bellen van hetnet. Vroeg genoeg geregeld, maar toen gebeurde het, ik werd afgeloten van planet en nooit meer aangeloten bij hetnet. Het vreemde was dat ik de ene dag wel klant was en de andere dag niet. Mijn 2 experiaboxen kwamen nooit aan, en niemand kon ze waarschijnlijk opsturen. Kpn heeft binnen 2 weken een anologe lijn aangesloten zodat ik in ieder geval weer kon bellen. Maar het net kon ik dagelijks bellen, en schoot hier niks mee op. In september had ik die overstap geregeld, en in december heb ik de hele zooi met moeite schriftelijk aangetekend kunnen annuleren. Ik ben toen naar een andere provider gegaan. In januari kreeg ik een telefoontje van het net of ik nog 6 mnd!!! geduld kon hebben voor surfen en bellen. Nou je begreep mijn reactie wel denk ik. Maar ik heb hier geen kosten voor gehad, omdat ik het storingsnummer constant belde en daarvandaan werd ik doorgeschakelt naar degene die ik moest hebben.
Wil niet raar klinken maar zolang men denk dat internetbellen (VoIP) hetzelfde is als een vaste lijn (Analoog of ISDN) dan hou je dit soort dingen.