LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN is onduidelijk over verrekenen korting na verlengen
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 17 okt 2018 19:49
KPN is onduidelijk over verrekenen korting na verlengen
ik heb een verleng contract afgesloten bij KPN, hierbij zou ik in totaal 57 euro betalen min de 5 euro korting die je bij kpn krijgt en ook altijd jaren gehad heb. nu tot mijn verbazing op de eerste factuur moest ik 62 euro betalen, dus de 5 euro was er niet afberekent. ik heb met kpn contact gehad , en toen kreeg ik als antwoord dat ik een contract idd voor 57 euro heb afgesloten maar het kon nog 2 weken duren zodat hun konden kijken of ik daadwerkelijk recht had op die 5 euro korting, is toch super misleidend! contract afsluiten en dan achteraf zeggen ja nee die korting heb je geen recht meer op. het enige wat ze nog konden doen is eenmalig 30 euro van mijn factuur halen met de medeling dat ik dan wel geen klacht meer mocht indienen, daar ben je dan jaaaaren lang klant bij!
Re: KPN is onduidelijk over verrekenen korting na verlengen
Precies om dit soort dingen al jaren geen klant meer bij KPN, wat een aanfluiting zeg. (Overigens heb je bij elk telecom bedrijf wel gezeik hehe)
-
- Berichten: 5056
- Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52
Re: KPN is onduidelijk over verrekenen korting na verlengen
En ben je akkoord gegaan met die eenmalig € 30,00?Sschouten87 schreef: ↑17 okt 2018 19:50ik heb een verleng contract afgesloten bij KPN, hierbij zou ik in totaal 57 euro betalen min de 5 euro korting die je bij kpn krijgt en ook altijd jaren gehad heb. nu tot mijn verbazing op de eerste factuur moest ik 62 euro betalen, dus de 5 euro was er niet afberekent. ik heb met kpn contact gehad , en toen kreeg ik als antwoord dat ik een contract idd voor 57 euro heb afgesloten maar het kon nog 2 weken duren zodat hun konden kijken of ik daadwerkelijk recht had op die 5 euro korting, is toch super misleidend! contract afsluiten en dan achteraf zeggen ja nee die korting heb je geen recht meer op. het enige wat ze nog konden doen is eenmalig 30 euro van mijn factuur halen met de medeling dat ik dan wel geen klacht meer mocht indienen, daar ben je dan jaaaaren lang klant bij!