| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN Klantenservice klacht
-
helaaspindakaas
KPN Klantenservice klacht
Wegens betalingsachterstand ben ik volledig afgesloten bij KPN en is mijn nummer uit de lucht. Op 15 oktober heb ik contact gehad met de klantenservice van KPN en aangegeven dat ik momenteel niet over het bedrag beschikte om de betaling te voldoen, toen is er aangegeven dat er een betalingsuitstel voor 14 dagen werd aangevraagd. Sindsdien heb ik geen enkele vorm berichtgeving van KPN mogen ontvangen en kon ik ook nergens terug zien of het verzoek is ingewilligd en goed gekeurd.
Op donderdag 25 oktober heb ik het gehele bedrag overgemaakt naar de KPN maar alsnog is mijn gehele nummer uit de lucht verdwenen. Natuurlijk heb ik contact gezocht met KPN, zij wisten mij te vertellen dat het verzoek niet is ingewilligd en dat ik het bedrag binnen twee dagen moest betalen, maar zoals eerder aangegeven ben ik hier niet van op de hoogte gesteld. De fout werd toegegeven en de klantenservice werkte tot dusver erg goed en begripvol mee totdat de verbinding halverwege het gesprek werd afgebroken.
Vandaag op vrijdag 26 oktober heb ik wederom contact gezocht met de klantenservice en werd ik in tegenstelling tot gisteren enorm bot te woord gestaan en vielen zelfs de woorden 'helaas pindakaas, maar wij gaan uw nummer niet wederom aansluiten', terwijl daar gisteren wel werk van werd gemaakt.
Ik ben hier enorm verbaasd en boos over, aangezien ik meerdere malen ben gepiepeld en niet goed op de hoogte ben gehouden door de Klantenservice en de communicatie van KPN. Daarnaast werd ik gisteren begripvol aangehoord en werd er wel werk van gemaakt, maar is dat verhaal de volgende dag compleet anders. Wat kan ik doen en welke stappen kan ik ondernemen? Want nu ben ik de dupe van meerdere malen verkeerd verschafte informatie en verschillen de standpunten die KPN inneemt binnen 24 uur enorm.
KPN heeft een knap staaltje valse en vooral geen informatie verschaffen getoond in deze situatie.
Op donderdag 25 oktober heb ik het gehele bedrag overgemaakt naar de KPN maar alsnog is mijn gehele nummer uit de lucht verdwenen. Natuurlijk heb ik contact gezocht met KPN, zij wisten mij te vertellen dat het verzoek niet is ingewilligd en dat ik het bedrag binnen twee dagen moest betalen, maar zoals eerder aangegeven ben ik hier niet van op de hoogte gesteld. De fout werd toegegeven en de klantenservice werkte tot dusver erg goed en begripvol mee totdat de verbinding halverwege het gesprek werd afgebroken.
Vandaag op vrijdag 26 oktober heb ik wederom contact gezocht met de klantenservice en werd ik in tegenstelling tot gisteren enorm bot te woord gestaan en vielen zelfs de woorden 'helaas pindakaas, maar wij gaan uw nummer niet wederom aansluiten', terwijl daar gisteren wel werk van werd gemaakt.
Ik ben hier enorm verbaasd en boos over, aangezien ik meerdere malen ben gepiepeld en niet goed op de hoogte ben gehouden door de Klantenservice en de communicatie van KPN. Daarnaast werd ik gisteren begripvol aangehoord en werd er wel werk van gemaakt, maar is dat verhaal de volgende dag compleet anders. Wat kan ik doen en welke stappen kan ik ondernemen? Want nu ben ik de dupe van meerdere malen verkeerd verschafte informatie en verschillen de standpunten die KPN inneemt binnen 24 uur enorm.
KPN heeft een knap staaltje valse en vooral geen informatie verschaffen getoond in deze situatie.
Re: KPN Klantenservice klacht
Als jij definitief bent afgesloten, betekent dat dat je al meerdere aanmaningen en herinneringen hebt genegeerd en al lang niet betaald hebt.
Bij geen enkel bedrijf krijg je een bevestiging van een betaalafspraak die je telefonisch kunt maken.
Jammer maar je kunt niets bewijzen. Volgende keer maar op tijd betalen denk ik.
Bij geen enkel bedrijf krijg je een bevestiging van een betaalafspraak die je telefonisch kunt maken.
Jammer maar je kunt niets bewijzen. Volgende keer maar op tijd betalen denk ik.
Welk bedrag heb je gisteren overgemaakt? Het geld over abonnement, gesprekken? Dat was je hen schuldig. Als je afgesloten bent moet je ook weer aansluitkosten betalen. Als je ook dat betaald hebt (wat me dus niet duidelijk is in je post) lijkt het me stug dat ze dit onmiddellijk zullen doen. Natuurlijk, technisch gezien is het voor hen een fluitje van een cent, daarom mijn vraag: is het totaal bedrag betaald?
-
helaaspindakaas
Het totaal bedrag is betaald. Inmiddels heb ik een brief ontvangen dat ik 600 euro moet betalen, het wordt steeds gekker. Erg jammer dit, morgen zal ik nog eens contact met hen opnemen. Want dit is absoluut geen zaken doen.tenormin schreef:Welk bedrag heb je gisteren overgemaakt? Het geld over abonnement, gesprekken? Dat was je hen schuldig. Als je afgesloten bent moet je ook weer aansluitkosten betalen. Als je ook dat betaald hebt (wat me dus niet duidelijk is in je post) lijkt het me stug dat ze dit onmiddellijk zullen doen. Natuurlijk, technisch gezien is het voor hen een fluitje van een cent, daarom mijn vraag: is het totaal bedrag betaald?
-
Bob Schurkjens
Ts heeft de situatie waarin hij/zij verkeerd zelf veroorzaakt. Nu KPN de schuld geven is not done. KPN heeft het contract opgezegd en het nummer uit de lucht gehaald gebeurt wel vaker bij wanbetalers.
-
Bob Schurkjens
Dit wil nog niet zeggen dat KPN goed zit en de klant vogelvrij moet worden verklaard.boef530 schreef:Ts heeft de situatie waarin hij/zij verkeerd zelf veroorzaakt. Nu KPN de schuld geven is not done. KPN heeft het contract opgezegd en het nummer uit de lucht gehaald gebeurt wel vaker bij wanbetalers.
Klopt maar betalingsachterstand is per definitie met 0-1 achterstaan.
boef530 schreef:Ts heeft de situatie waarin hij/zij verkeerd zelf veroorzaakt. Nu KPN de schuld geven is not done. KPN heeft het contract opgezegd en het nummer uit de lucht gehaald gebeurt wel vaker bij wanbetalers.
Altijd een positieve reactie, denk dat TS zelf wel weet dat hij/zij schuld heeft, maar cijfer KPN niet weg. Zo goed is die provider niet en al helemaal niet klantvriendelijk.
En inderdaad ben je niet vogelvrij zoals Bob hier al zei.
-
Bob Schurkjens
Of je nou wanbetaler bent of niet: KPN maakt er gewoonte van om klanten te bestelen.
Heb het zelf meegemaakt als ex-KPN-klant. Het voorhanden bewijs voor deze stelling is overweldigend.
De lange vingers van KPN.
Heb het zelf meegemaakt als ex-KPN-klant. Het voorhanden bewijs voor deze stelling is overweldigend.
De lange vingers van KPN.