LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN LAAT JE BLOED KOKEN!!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Word er zo moe van

KPN LAAT JE BLOED KOKEN!!

Ongelezen bericht door Word er zo moe van »

Beste mensen,

Dit is het vervolg van mijn eerder geplaatst bericht.
Lees a.u.b eerst deel 1:KPN mobiel contract verlengen drama!

Afgelopen maandag 10 september voor de zoveelste keer gebeld met de klantenpesterij afdeling opzeggingen.
Ik wil graag van mijn contract af wat 21 oktober afloopt, waarom wilt u dat?, hele verhaal weer uitgelegd voor de 30ste keer ongeveer.
Meneer het is erg VERVELEND voor u maar ook voor ons, we gaan het tot de bodem uitzoeken en bellen u vrijdag 14 september om 11.00 uur terug.
U raad het zeker wel.........11.30 nog niets gehoord, dan zelf maar weer 1200 bellen weer het verhaal uitgelegd ( zucht).
Meneer u moet gewoon afwachten! ja, maar ik wacht nu onderhand al een week of 3.Onze excuses hiervoor,u moet toch geduld hebben, u krijgt vanzelf bericht.Het zal allemaal wel maar ik wil nu mijn contract beeindigen! Ik kan u doorverbinden met de afdeling opzeggingen, maar denk niet dat het veel zin heeft,O ik dacht dat ik deze afdeling aan de lijn had? Nee u heeft nu de afdeling verkoop,nou verbind mij dan toch maar door dan.Goedemorgen afdeling opzeggingen wat kan ik voor u doen? : :twisted: Meneer ik ga voor u contact opnemen met Groningen want het duurt nu wel erg lang.Vanmiddag bel ik u terug.Een wonder gebeurd, na een uurtje of 3 word ik zomaar terug gebeld door deze vriendelijke dame.Meneer als u morgen ( zaterdag ) even belt met de afdeling opzeggingen is alles geregeld.
De hele nacht in mijn bed liggen woelen KPN,HI KPN, HI KPN,HI HI KPN gonste de hele tijd door mijn hoofd,ik word knettergek :? Zaterdagmorgen na deze slechte nachtrust toch maar weer vol goede moed 1200 gebeld: Weer het hele verhaal uitgelegd het word nu echt HI ( hoogst irritant ) :evil: Jamaar ik heb gisteren gebeld en vandaag zou alles geregeld zijn? Erg vervelend voor u maar ook voor ons.Voor de zoveelste keer word mij excuses aangeboden ( daar heb je heel veel aan hoor!) Of ik vandaag de hele dag bereikbaar ben? ( bel nu met een oude nokia met slechte accu ).
Het wachten is nu weer op KPN.( word vervolgd)

klaas1978

Re: KPN LAAT JE BLOED KOKEN!!

Ongelezen bericht door klaas1978 »

En, lucht dat op zo'n tirade?

Een troost: zoals blijkt uit diverse topics op dit forum is het met andere providers echt niet veel beter gesteld. Leer er mee leven, dat is beter voor de bloeddruk.

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

Leer er mee leven,
Waarvoor? TS heeft recht op goede service en ook levering. Of er nou 1 of 30 providers hier genoemd worden.

klaas1978

Ongelezen bericht door klaas1978 »

Word er zo moe van schreef:Ik wil graag van mijn contract af wat 21 oktober afloopt, waarom wilt u dat?, hele verhaal weer uitgelegd voor de 30ste keer ongeveer.
Daar gaat het al fout: je wilt gewoon je contract opzeggen, punt. Waarom je dat wilt zijn jouw zaken waar zij geen ene moer mee te maken hebben, en de enige reden waarom ze die vraag stellen is om een aanknopingspunt te vinden om je om te praten.

De truc is om de waaromvraag gewoon niet te beantwoorden, dan raken zij over de rooie in plaats van jij. Ik heb een tijdje geleden zelf mijn internetabonnement opgezegd en dat gesprek ging ongeveer zo:

zij: Goedemiddag, u spreekt met meisje x van internetprovider y, waarmee kan ik u helpen?
ik: Goedemiddag, u spreekt met klant z, ik wil graag mijn contract opzeggen.
zij: Wat jammer om te horen, mag ik vragen wat daar de reden van is?
ik: Dat mag u vragen maar daar geef ik geen antwoord op. Ik wil gewoon opzeggen.
zij: Nou zeg, wat bent u kortaf. Ik ben gewoon geïnteresseerd waarom u op wil zeggen.
ik: Kunnen we gewoon terzake komen en de opzegging afhandelen?
zij: (zucht) natuurlijk meneer, mag ik uw klantnummer?
ik: mijn klantnummer is xxxxxx.
zij: Dankuwel meneer. Ik heb uw opzegging genoteerd en u ontvangt over een paar dagen een bevestigingsbrief.
ik: Heel fijn, prettige dag nog verder.

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

Opzeggingen KPN
0800-0402 , gewoon die hap opzeggen, en niet blijven praten.

cedric12

Ongelezen bericht door cedric12 »

klaas1978 schreef:[quote=

De truc is om de waaromvraag gewoon niet te beantwoorden, dan raken zij over de rooie in plaats van jij. Ik heb een tijdje geleden zelf mijn internetabonnement opgezegd en dat gesprek ging ongeveer zo:

zij: Goedemiddag, u spreekt met meisje x van internetprovider y, waarmee kan ik u helpen?
ik: Goedemiddag, u spreekt met klant z, ik wil graag mijn contract opzeggen.
zij: Wat jammer om te horen, mag ik vragen wat daar de reden van is?
ik: Dat mag u vragen maar daar geef ik geen antwoord op. Ik wil gewoon opzeggen.
zij: Nou zeg, wat bent u kortaf. Ik ben gewoon geïnteresseerd waarom u op wil zeggen.
ik: Kunnen we gewoon terzake komen en de opzegging afhandelen?
zij: (zucht) natuurlijk meneer, mag ik uw klantnummer?
ik: mijn klantnummer is xxxxxx.
zij: Dankuwel meneer. Ik heb uw opzegging genoteerd en u ontvangt over een paar dagen een bevestigingsbrief.
ik: Heel fijn, prettige dag nog verder.
Erg nuttig, dank je wel!
Cedric

Word er zo moe van

Ongelezen bericht door Word er zo moe van »

Klaas 78: in eerste instantie wou ik gewoon mijn abbo verlengen!
Nu per mail opgezegd,bevestiging per sms en mail dus ik geloof dat het nu gaat lukken.

Gesloten