Dit is het vervolg van mijn eerder geplaatst bericht.
Lees a.u.b eerst deel 1:KPN mobiel contract verlengen drama!
Afgelopen maandag 10 september voor de zoveelste keer gebeld met de klantenpesterij afdeling opzeggingen.
Ik wil graag van mijn contract af wat 21 oktober afloopt, waarom wilt u dat?, hele verhaal weer uitgelegd voor de 30ste keer ongeveer.
Meneer het is erg VERVELEND voor u maar ook voor ons, we gaan het tot de bodem uitzoeken en bellen u vrijdag 14 september om 11.00 uur terug.
U raad het zeker wel.........11.30 nog niets gehoord, dan zelf maar weer 1200 bellen weer het verhaal uitgelegd ( zucht).
Meneer u moet gewoon afwachten! ja, maar ik wacht nu onderhand al een week of 3.Onze excuses hiervoor,u moet toch geduld hebben, u krijgt vanzelf bericht.Het zal allemaal wel maar ik wil nu mijn contract beeindigen! Ik kan u doorverbinden met de afdeling opzeggingen, maar denk niet dat het veel zin heeft,O ik dacht dat ik deze afdeling aan de lijn had? Nee u heeft nu de afdeling verkoop,nou verbind mij dan toch maar door dan.Goedemorgen afdeling opzeggingen wat kan ik voor u doen? :
De hele nacht in mijn bed liggen woelen KPN,HI KPN, HI KPN,HI HI KPN gonste de hele tijd door mijn hoofd,ik word knettergek
Het wachten is nu weer op KPN.( word vervolgd)