Geachte heren, dames.
Wij zijn nu voor de tweede keer in drie maanden tijd afgesloten van onze telefoonlijn
(058 .........). De vorige keer is het uiteindelijk na een dag of twee weer aangesloten nadat ik eerst vreselijk kwaad heb moeten worden. Als je belt met KPN houden ze bij hoog en bij laag vol dat je bent overgenomen door een andere provider, na navraag bij de betreffende provider (het is elke keer een andere) blijkt dat helemaal niet het geval te zijn. Uiteindelijk zei de medewerker van KPN 'ik weet niet wat ik er aan moet doen' waarop ik zei 'gewoon die knop omzetten misschien?' Dat heeft hij kennelijk gedaan want daarna had ik weer telefoon. Ik had een klacht neergelegd bij klachtenkompas.nl en hier is door KPN later netjes op gereageerd, ik heb mijn telefoonkosten vergoed gekregen en excuses. Maar nu op dit moment heb ik weer geen telefoon meer en is zelfs mijn telefoonnummer helemaal bij KPN uit het systeem verdwenen, ik heb al met al zo'n 3 uur aan de telefoon gehangen,(gelukkig wel inernet via voipbuster) ben naar verschillende providers doorverwezen die mij overgenomen zouden hebben (volgens mij zeggen ze maar wat om van mij af te zijn) Niemand weet van iets en kan iets voor mij betekenen. Ik heb net contact gehad met de man die de vorige keer mijn klacht heeft behandeld en die zal het uitzoeken. Ik wordt hier zo langzamerhand behoorlijk ziek van, straks is mijn nummer weg dat ik al jaren heb en ik heb er part nog deel aan, ik weet van niets. Hoe kan een bedrijf iemand zomaar afsluiten zonder reden, in het algemeen ben je drie maanden bezig om van een abonnement af te komen. Ze kunnen bij KPN ook niet zeggen hoe het kan. Wat ik nog wel hoorde dat een van de medewerkers zei, ligt aan de infrastructuur. Waarop ik zei, bij jullie. Nee het kon ook bij mijn thuis liggen. U belt analoog ( toen zakte haast mijn broek af). Is hier niets aan te doen? Kunnen jullie KPN niet eens aan de tand voelen over deze gang van zaken? En ik ben nieuwsgierig of er meer mensen zijn met deze problemen of dat het alleen mijn noodlot is.
Met vriendelijke groet Mevr. Plantenga.
O ja, als jullie mij bellen kan het zijn dat mijn nummer het nog niet doet. Mijn mobiel is 06 ..........
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN Lelefoon
Re: KPN Lelefoon
Heeft u uw internet van een andere provider? Zo ja, zou ik daar een telefoon aansluiting nemen. Zo nee, zou ik alsnog overstappen naar een ander en daar telfoon en internet nemen (eventueel met TV erbij). U bent uw nummers immers toch al kwijt.
Als u op dit forum onder 'hi' of 'kpn' kijkt, ziet u vanzelf een hele lijst klachten die recent zijn. Blijkbaar gaat er iets niet helemaal goed bij hun..
XS4all is trouwens ook van KPN.
Als u op dit forum onder 'hi' of 'kpn' kijkt, ziet u vanzelf een hele lijst klachten die recent zijn. Blijkbaar gaat er iets niet helemaal goed bij hun..
XS4all is trouwens ook van KPN.
Zo snel mogelijk overstappen, net wat Nicky_The hier ook al zegt, bij KPN gaat weinig goed.
-
jack en manon
Hallo Ittie,
Vandaag precies gelijk verhaal als bij jouw, 3 mnd terug door foutje KPN 3 dagen afgesloten , niemand wist waarom , nu vanaf 28-09-12 zijn we weer afgesloten omdat we volgens KPN bij tele 2 zijn.
Wij en Tele 2 weten hier niets van. Als we na vele telefoontjes weer de zogenaamde klantenservice van KPN gaan wordt tot 2 keer toe de hoorn opgegooid omdat we onze irritatie kenbaar maken.
We hadden alleen gevraagd klant te mogen zijn en te kunnen bellen zoals we al jaren doen .(zelfs smeken om klant te mogen zijn zou nog niet helpen geloof ik)
Als we KPN vragen hun fout terug te draaien , wordt er 10 keer doorverbonden en niemand die iets voor je oplost.(uiteindelijk gooien ze de haak erop)
Ben nu nergens klant ,kan niet bellen (alleen mobiel)maar weet zeker dat ik nooit meer zal bellen via KPN , dan nog liever een postduif aanschaffen.
Klantenservice zou een nieuwe omschrijving moeten krijgen bij KPN .
Groet Jack
Vandaag precies gelijk verhaal als bij jouw, 3 mnd terug door foutje KPN 3 dagen afgesloten , niemand wist waarom , nu vanaf 28-09-12 zijn we weer afgesloten omdat we volgens KPN bij tele 2 zijn.
Wij en Tele 2 weten hier niets van. Als we na vele telefoontjes weer de zogenaamde klantenservice van KPN gaan wordt tot 2 keer toe de hoorn opgegooid omdat we onze irritatie kenbaar maken.
We hadden alleen gevraagd klant te mogen zijn en te kunnen bellen zoals we al jaren doen .(zelfs smeken om klant te mogen zijn zou nog niet helpen geloof ik)
Als we KPN vragen hun fout terug te draaien , wordt er 10 keer doorverbonden en niemand die iets voor je oplost.(uiteindelijk gooien ze de haak erop)
Ben nu nergens klant ,kan niet bellen (alleen mobiel)maar weet zeker dat ik nooit meer zal bellen via KPN , dan nog liever een postduif aanschaffen.
Klantenservice zou een nieuwe omschrijving moeten krijgen bij KPN .
Groet Jack
-
Ittie Plantenga
Ik zag nu pas reakties op mijn KPN verhaal. Onde tussen contact gehad met Opta, die mij door stuurde naar Consuwijzer. Ik moest eerst maar een aangetekende brief versturen. Hun 4 weken de tijd geven om te rageren. Ik wil weten hoe dit heeft kunnen gebeuren en wie mij di heeft aan gedaan. Ik wil een naam hebben van het bedrijf c.q. persoon. Krijg ik dat niet ben ik genoodzaakt om een proces te starten. Liever niet dan wel. dus afwachten. Lief dat jullie zeggen stap over. Ik vindt het prima zo. Zo wil ik het houden. Nu kon ik nog wel internet bellen. En als klap op de vuur pijl, ik heb mijn nummer weer terug, blijkbaar gevonden in de prullebak.
Houd jullie op de hoogte ik kreeg wel een brief daar stond in van harte met uw nieuwe aansluiting.
Houd jullie op de hoogte ik kreeg wel een brief daar stond in van harte met uw nieuwe aansluiting.
Waarom een proces starten?Ittie Plantenga schreef:Ik zag nu pas reakties op mijn KPN verhaal. Onde tussen contact gehad met Opta, die mij door stuurde naar Consuwijzer. Ik moest eerst maar een aangetekende brief versturen. Hun 4 weken de tijd geven om te rageren. Ik wil weten hoe dit heeft kunnen gebeuren en wie mij di heeft aan gedaan. Ik wil een naam hebben van het bedrijf c.q. persoon. Krijg ik dat niet ben ik genoodzaakt om een proces te starten. Liever niet dan wel. dus afwachten. Lief dat jullie zeggen stap over. Ik vindt het prima zo. Zo wil ik het houden. Nu kon ik nog wel internet bellen. En als klap op de vuur pijl, ik heb mijn nummer weer terug, blijkbaar gevonden in de prullebak.