LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN misleiden van klanten!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
christ.

KPN misleiden van klanten!

Ongelezen bericht door christ. »

KPN is bezig met een nieuwe WIN-BACK methode!!
De klanten worden telefonisch benaderd en gevraagd waarmee ze nu bellen, daarna wordt verteld dat KPN onder deze prijs zit, maar bij enige navraag blijkt dat de KPN hun tarieven zonder de vereiste BTW aanbied en dat is 19%, terwijl de andere provider incl. BTW is. :shock:
Dit is misleiding van klanten.
Onze provider bevalt prima en zullen daar dus ook gewoon mee blijven bellen!! :D

Bianca12

Re: KPN misleiden van klanten!

Ongelezen bericht door Bianca12 »

Ja, zo hebben ze dus ook geprobeert om mij terug te winnen.
Ik vroeg nog of ze informatie mee wilden sturen met hun tarieven.
Een week later kreeg ik een brief zonder tarieven.
Ik ben op internet gaan zoeken en kwam tot de conclusie dat KPN dus niet goedkoper was! Ik heb alles gelijk de volgende dag terug laten draaien via het gratis telefoonnummer die ik kon bellen tussen 9 en 12.
En dat viel ook niet mee. Ik kreeg een bandje met: Al onze medewerkers zijn nog steeds in gesprek, daarna hetzelfde of: u kunt nu een 1 toetsen om een bericht achter te laten. Ik besluit te wachten, wordt gewoon de verbinding verbroken! :shock: :?:
Uiteindelijk heb ik wel iemand aan de telefoon gekregen en heb ik alles weer geannuleerd.

Maar mensen, TRAP ER DUS NIET IN!!!!

Freek

Re: KPN misleiden van klanten!

Ongelezen bericht door Freek »

Beste Christ,

De handelswijze die jij beschrijft is absurd. Je mag niet iemand door middel van leugens en bedrog van telefoonmaatschappij laten veranderen. Ook KPN tolereert deze werkwijze NIET!

Deze win-back acties worden meestal niet door KPN zelf, maar in opdracht van KPN door andere callcenters uitgevoerd. Deze callcenters krijgen instructies mee van KPN. Leugens zijn daarbij uit den boze!

Blijkbaar is hier een callcentermedewerker over de schreef gegaan. Dat valt niet goed te praten. Helaas kan KPN niet iedere callcenter medewerker continu controleren en dit soort gevallen schieten er dan bij in.

Ik adviseer iedereen die door KPN, Tele 2 of welke aanbieder dan ook wordt gebeld om NIET tijdens het telefoongesprek in te gaan op dit soort verzoeken. Vergelijk eerst de tarieven op Internet. Geen enkele aanbieder is op alle fronten de goedkoopste en jouw voordeel hangt ook af van jouw belgedrag. Let ook goed op de kleine lettertjes: moet je betalen voor een klantenservice of niet? Moet je betalen voor een acceptgiro of niet? Maak in ieder geval geen overhaaste beslissingen.

Freek Zandbergen
KPN

Gesloten