LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN Mobiel klantenservice afdeling opzeggen bagger

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Fatima Berents

KPN Mobiel klantenservice afdeling opzeggen bagger

Ongelezen bericht door Fatima Berents »

Hebben hier meer KPN abonnees last van?
Laatst gewijzigd door Fatima Berents op 18 dec 2017 10:53, 1 keer totaal gewijzigd.

grun

Re: KPN Mobiel klantenservice afdeling opzeggen bagger

Ongelezen bericht door grun »

Fatima Berents schreef:Ik heb op 30 november 2017 mijn abonnement opgezegd via mijn KPN. Tot op heden heb ik nog geen mail of brief bevestiging ontvangen. Alleen van elk abonnement een mail bevestiging dat ze de opzegging hebben ontvangen en in behandeling gaan nemen. Ondanks mijn verzoek die ik iedere dag opnieuw daar neerleg, Je wordt steeds afgewimpeld met een ander excuus, systeem doet het niet,
Meer dan een mail bevestiging is toch ook niet nodig? Je heb sowieso een maand opzegtermijn, dus het abonnement loopt in ieder geval nog tot 30 december door. In Mijn KPN kun je de begin- en einddatum van je contract zien.

Het zou me ook niet verbazen als ze de abonnementskosten van januari nog willen incasseren, omdat de gesprekskosten over december nog niet bekend zijn. In januari wordt dan een en ander met elkaar verrekend en krijg je het overschot terug.

Gesloten