Ik heb problemen met KPN Mobile.
Ik heb de rekening van december 2005 niet kunnen betalen.
Januari,februari zijn er afgehaald.
Ik kreeg 9 februari een brief of ik het bedrag van december voor 20 februari wou voldoen.Ik heb dezelfde dag nog aangetekend een brief gestuurd voor aan betalingsvoorstel. Ik doe dit tegenwoordig allemaal aangetekend per brief, want via telefoon ontstaan er nog weleens miscommunicaties. 25 februari kreeg ik een rekening van ruim EUR 700.00 van KPN. Heb hier weer aangetekend een brief gestuurd, waarom er nog niet gereageerd was op mijn betalingsvoorstel e.d.
Ik heb dezelfde dag nog aangetekend een brief gestuurd voor aan betalingsvoorstel. Ik doe dit tegenwoordig allemaal aangetekend per brief, want via telefoon ontstaan er nog weleens miscommunicaties.
Ik had al weken geen reactie gekregen van KPN totdat ik half maart een incasso kreeg van GGN incasso met het verzoek om EUR857.00 te betalen.
Dit was dus de nota van december + de restantkosten tot einde contract.
Ik heb toen maar telefonisch contact gezocht met kpn, maar die willen mij niet verder helpen omdat het dossier uit handen is gegeven aan het incassoburaeu. We zijn nu bijna in half mei en heb nog steeds geen schriftelijke of telefonische reactie gehad van KPN.
Ik ben van mening dat ik niet verkeerd ben geweest.
Ik heb binnen gestelde termijnen aangetekend een brief gestuurd met een betalingsvoorstel, en als hun daar niet op reageren is dat niet mijn fout.
Ik heb van de week schriftelijk verweer getekend tegen deze zaak.
Ik ben benieuwd wat er uit komt.
Ik heb goeie hoop.
Ik heb allle brieven en bewijzen van aangetekend versturen nog thuis.
Ik wou dit even kwijt.
Wie heeft er hier ook last van
Groetjes Richard
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN Mobile
Re: KPN Mobile
Waarom stuur je pas in februari een brief met het verzoek voor een betalingsregeling als het om een rekening van december gaat? Je kunt niet van een bedrijf verwachten dat ze maanden op hun geld wachten en in dat kader is het begrijpelijk en meer dan terecht dat ze een incassobureau op je afsturen. Je hebt ook NIET binnen de gestelde termijnen gereageerd (dat had na het ontvangen van de factuur over december moeten gebeuren).
Je bent overigens volstrekt kansloos, dus zet het geld maar vast opzij. Het verweer wordt terzijde geschoven, wellicht krijg je nog een betalingsregeling via het incassobureau maar die > 800 euro moet je hoe dan ook gaan betalen. En hoe sneller je dat doet, hoe meer de kosten onder controle blijven.
Je bent overigens volstrekt kansloos, dus zet het geld maar vast opzij. Het verweer wordt terzijde geschoven, wellicht krijg je nog een betalingsregeling via het incassobureau maar die > 800 euro moet je hoe dan ook gaan betalen. En hoe sneller je dat doet, hoe meer de kosten onder controle blijven.
Re: KPN Mobile
had je je rekening maar gewoon moeten betalen... dan had je nu geen gezeur gehad...
en idd.. 2 maanden later aan geven dat je een betaalafspraak wilt is wel een beeeeeeeetje laat ja....
en misschien volgende maanden iets minder bellen....
en idd.. 2 maanden later aan geven dat je een betaalafspraak wilt is wel een beeeeeeeetje laat ja....
en misschien volgende maanden iets minder bellen....