LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN onbeperkt bellen van vast naar mobiel

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Margreth1966

KPN onbeperkt bellen van vast naar mobiel

Ongelezen bericht door Margreth1966 »

Ik maak gebruik van onbeperkt bellen via KPN en heb in januari een brief ontvangen waarin stond dat per 19-02-2012 de tarieven voor onbeperkt bellen met 50% verhoogd zouden worden maar dat vanaf die datum ook onbeperkt gebeld kon worden van vast naar mobiel. Ik heb sinds 19 februari regelmatig gebeld van vast naar mobiel. Vandaag contact gehad met KPN (ivm een andere kwestie) en nu blijkt dat het kostenloos bellen van vast naar mobiel pas in gaat m.i.v. 8 maart 2012! De door mij gevoerde gesprekken van vast naar mobiel vanaf 19 februari zullen in rekening worden gebracht door KPN!!! Vertrouw dus niet op de informatie uit de brief van KPN want de kosten kunnen heel hoog oplopen.

Winterman

Re: KPN onbeperkt bellen van vast naar mobiel

Ongelezen bericht door Winterman »

Als jij dat in een brief van KPN zwart op wit hebt kan je het makkelijk aanvechten.

Margreth1966

Re: KPN onbeperkt bellen van vast naar mobiel

Ongelezen bericht door Margreth1966 »

Dat ga ik ook wel doen. Moet via de officiele klachtenprocedure van KPN en er is mij nu al verteld dat dit weken tot maanden kan duren. Fijn, zit ik echt op te wachten!

Gesloten