LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN-prepaid Voicemail ..."hij kan aan en hij kan uit...

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
3210

KPN-prepaid Voicemail ..."hij kan aan en hij kan uit...

Ongelezen bericht door 3210 »

Gisteren kreeg ik te horen dat iemand z'n voice-mail (reeds) kon wijzigen volgens de KPN-manier (dus via 12339).

Mij is het nog niet gelukt want als ik dit nummer bel dan krijg ik nog steeds een vriendelijke dame (bandje dus) wat zegt:
"Welkom bij 313"

Ik ben benieuwd ofdat er al meer "gelukkige" onder ons zijn die het innmiddels al gelukt is.....

"3210" :D

ps.: Ja, ik weet het, het is noggeen 1 november dus ik mag nog niet klagen

moni

Re: KPN-prepaid Voicemail ..."hij kan aan en hij kan uit...

Ongelezen bericht door moni »

Hallo 3210 8) Heb het via mijn mobiel ook alvast geprobeerd maar het is mij ook nog niet gelukt, zeker een toevalstreffer misschien was KPN aan het proberen of het nummer werkt :roll:

En je moet nu inderdaad niet te snel willen, dat ene weekje kan er ook nog wel bij na al die tijd wachten, en geduld is een schone zaak :wink:

Maar ik blijf het wel proberen deze week, want alles wat de voicemail eerder uit kan is alleen maar meegenomen :D

Groetjes Moni :lol:

3210

Hee die Moni,

Volgens insiders is KPN op dit moment bezig met het testen van het systeem, derhalve kan het zijn dat je tot de gelukkige behoor, maar ja "wij natuurlijk weer niet,,,, 'snif' "

Groetjes...

L Pothast

Ongelezen bericht door L Pothast »

Hallo,

Mij is het ook nog niet gelukt om de voicemail uit te zetten :evil: .
Ik heb bij de kpn een nieuw boekje opgehaald met de beschrijving :? , maar ook als je het doet volgens hun beschrijving werkt het niet :x .

Groetjes Lianne

Moni

Ongelezen bericht door Moni »

Hoi Lianne,

Het klopt wel dat je de voicemail nog niet uit kan zetten officieel kan dat ook pas vanaf 1 nov. a.s. zie kpn-site voicemail aan-en uitzetten.

Of kijk even hier op deze site in het forum telefonie, onderwerp: kpn veranderd ongevraagd voicemail hi prepaid, als je dat onderwerp aanklikt en dan naar pagina 9 gaat kan je precies lezen wat je kan doen om vanaf 1 nov. je voicemail uit te zetten het is een bericht van ikook.
Je kan natuurlijk ook alle pagina's lezen :lol: maar dan ben je wel eventjes bezig.

Succes ermee en we houden contact met elkaar in ieder geval tot de voicemail eindelijk GEWOON uit is. 8)

Groetjes Moni :D

resp00126133

Ongelezen bericht door resp00126133 »

ps.: Ja, ik weet het, het is noggeen 1 november dus ik mag nog niet klagen
Waarom doe je het dan?

Nog 5 dagen geduld dus. :evil:

Leendert J.

Ongelezen bericht door Leendert J. »

Per 1 september heeft KPN ongewild voicemail op mijn KPN-prepay ingeschakeld. Na ca. 30 Euro verbeld te hebben met de voicemailbox om achtergelaten boodschappen te beluisteren en pogingen om de voicemail uit te schakelen (wat dus helemaal niet mogelijk is)
Ik vind dat zeeer onbehoorlijk en eis schadevergoeding. Ik ben voor dit euvel zelfs naar de Primafoon gereden alwaar een allochtoon me een papier in mijn handen drukte hoe VM uitgeschakeld moest worden. Dat is pas per 1 november mogelijk en dat wist ze niet.
Ik voel me behoorlijk genaaid door KPN!!!

3210

Leender.J.

Jammer dat je pas zo laat dit forum bezoek, want als je eerder hier had gekomen had je op het forum kunnen lezen dat ik een "oplossing" heb aangegeven voor het uitzetten van je voicemail.

Zie posting van 8 september jl in de thread KPN veranderd ongevraagd VOICEMAIL hi prepaid e.e.a. staat beschreven op pagina 2., voorts kun je hier ook iets lezen over de 'schadevergoeding' welk KPN verstrekt

Kort samengevat komt het hierop neer:
Middels **004*33306# kan je je mobiele telefoon zo instellen dat de oproeper na een bepaalde tijd de zgn. opschakeltonen te horen krijgt van KPN ipv. een of andere voicemail vorm.

Moni

Als ik nu het nummer 12339 bel, gaat de telefoon 2x over en dan hoor ik helemaal niks meer, dus ook geen vriendelijke dame die zegt : welkom bij 313. Dus volgens mij is KPN er nu toch echt mee bezig. :roll:

Zeg 3210 je moet toch zeker wel je voicemail eerst weer aanzetten, via ##004# of ##002#, om deze straks helemaal uit te kunnen zetten :?:

He resp00126133, er wordt toch niet geklaagd? We zijn alleen die voicemail spuugzat dus als er dan iemand is die hem voor 1 nov. uit kan zetten dan wil ik dat ook graag weten zodat ik het zelf ook alvast kan proberen. Mocht dat wel werken dan hoef je tenminste niet tot 1 nov. te wachten als is het dan nog maar 4 dagen :)

Groetjes Moni :wink:

3210

Moni,

Als het goed is, (mijn info komt uit 'n betrouwbare bron), is 't voor "ons" niet nodig om van te voren "iets" te wijzigen, e.e.a zou software matig door KPN geregeld cq. aangepast worden.

Anders gezegd het zal dus niets uitmaken ofdat je "de bekende truc" of wat dan ook gedaan heb om "straks" van de officiele mogelijkheid om e.e.a. uit- of aan te zetten gebruik te kunnen maken.

En tot die tijd moeten we nog even wachten, nog even wachten.............
..........................................................................................."pizza....., herstel op de voice-mail"

Groetjes,

Moni

:D YES :lol:

Vandaag weer eens 12339 gebeld en na 2x overgaan was het even stil en toen kreeg ik te horen dat mijn voicemail over enkele seconden zou worden uitgeschakeld. 8)
Gelijk daarna mijn mobiel gebeld en de telefoon zo lang over laten gaan tot hij er van zelf mee stopte en hoera mijn voicemail is inderdaad UIT. :D

Dus ik ben niet meer mobiel bereikbaar als ik dit NIET wil. :)

3210 :) bedankt voor al je adviezen en misschien komen we elkaar nog eens tegen via deze radar, ik bekijk deze site toch wel regelmatig, ook in verband met event. andere forums. Het was leuk om je op deze manier te "ontmoeten" en thanks voor de prettige samenwerking :wink:

Hoop dat jouw voicemail ook snel uitgezet kan worden, hoe eerder hoe beter :roll:

Groetjes Moni :wink:

3210

Moni, ook hier werkt het " 't wonder van KPN" :lol: :lol:

"3210" :D :wink:

grotezakpatat

Ongelezen bericht door grotezakpatat »

Nog meer blijdschap! Deze oplichterij van KPN heeft me veel tijd en geld gekost. Nu eindelijk is er een oplossing: 12339. Het lijkt erop dat de testfase inmiddels is afgesloten, want ook ik heb vandaag met succes mijn voicemail kunnen uitzetten. Heerlijk als je gewoon anderhalve minuut naar je eigen 06 kan bellen... Ik heb daarna meteen nog een keer gebeld met 12339 om m'n voicemail nóg een keer uit te zetten: het nummer is zoals gezegd GRATIS! :mrgreen:

jeetje

Ongelezen bericht door jeetje »

Wie kan mij helpen? Ik krijg nog steeds de vocemail niet uit gezet via 12339. :evil

gastje200032

Ongelezen bericht door gastje200032 »

ik krijg nu steeds
helaas de opdacht is niet verwerkt...
Help

loeszer

Ongelezen bericht door loeszer »

"Ik ben voor dit euvel zelfs naar de Primafoon gereden alwaar een allochtoon me een papier in mijn handen drukte hoe VM uitgeschakeld moest worden. Dat is pas per 1 november mogelijk en dat wist ze niet."

waar slaat dat nou weer op?!? had een autochtoon je het verteld was het wel goed geweest?!?! een verkoopster heet zo iemand. denk es na.
en Here ***** red ons!!! iemand maakte een fout! en vlak voor jou autochtone neus nog wel!!! dat je em niet helemaal de grond in hebt geslagen zeg!
nou nou ik wist het wel leendert!

zielig hoor

Rob Kempers

Ongelezen bericht door Rob Kempers »

:evil: Ik heb heel slechte ervaring met de service van KPN betreffende het uitzetten van voice mail, ik wist niet dat zij dit gedaan hadden totdat ik van een relatie hoorde dat hij in mijn voice mail haddebn ingesproken van een mobiel nummer die ik allang niet meer gebruik. KPN wilde deze destijds niet het nummer verwijderen want dat ging vanzelf ook de voice ail hebben zij vanzelf aangezet en deze kon niet meer uitgezet worden via de primfoon niet via Phone House niet via een onbescxhfte helpdesk niet ik had maar een verhuiskaart moeten sturen, dit gaat hun dus niets aan KPN moet gewoon de voice mail laten zoasl die was en niet ongevraagt deze veranderen het heeft mij problemen opgeleverd. Via een duur nummer waar je eerst een kwartier aan de lijn wordt gehouden en onbeschoft behandeld worden daar zit niemand op te wachten
Met vriendelijke groeten
Rob Kempers

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

hey allemaal .

weet iemand toevallig of je je voicemail van Hi ook via een ander toestel kan beluisteren??
Kan daar namelijk nergens iets over vinden.... :roll:

Groetjes

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

0612001233 bellen en dan je pincode intoetsen.
heb je die geen kun je die gewoon aanmaken bij 12339.

succes

Gesloten