Deze deed het na een aantal maanden niet meer, dus ging ik terug naar de Primafoon waar ik hem gekregen hebt.
Toen ik hem terug kreeg, deed hij het even een paar maandjes weer, daarna deed het schermpje aan de voorzijde niet meer.
Dus moest hij weer worden opgestuurd, gelukkig (wel na veel aandringen) kreeg ik een leentoestel, ookal heb ik een prepaid mobiel. Kwam ik thuis met dat leentoestel, heb ik er een verkeerde oplader bijgekregen (terwijl het zondag was, en kon dus niet meer bellen). De volgende dag ben ik meteen terug gegaan, en kreeg ik een andere mobiel, want nog iemand anders had dan ook een verkeerde oplader bij zijn/haar leentoestel.
Na ongeveer 3 weken (terwijl het ongeveer 1,5 week zou duren) kreeg ik eindelijk mijn eigen mobiel terug. Hij moest weer helemaal opgeladen worden, dus nam ik hem mee naar huis, en laadde hem daar op. Thuis kwam ik erachter dat het schermpje het weer niet deed. Volgende dag weer naar Primafoon gegaan, daar vertelde iemand van de Primafoon mij, dat ze hem weer gingen opsturen, maar dat ze niet precies wisten hoelang dat ging duren, en of het probleem dan zou worden opgelost. Toen besloot ik de KPN optebellen, en die vertelde mij dat ik een brief moest schrijven. Die heb ik dan ook gestuurd. Ongeveer 4 maanden later krijg ik eindelijk een brief terug, en daar staat in dat de KPN er niets aan kan doen, en dat de Primafoon het moet oplossen, terwijl ik al in de brief had gezet dat ik al een paar keer naar de Primafoon ben geweest en dat die niets meer voor mij konden doen.
Mijn mobiel is nog steeds stuk, en ligt nu in de kast, wat eigelijk helemaal niet de bedoeling van dat toestel is.
Ik heb nu gelukkig even een mobiel van iemand anders geleend, maar die kan ik natuurlijk niet voor altijd houden.
Heeft iemand hetzelfde of iets in die buurt meegemaakt. Reageer hier a.u.b. even op. Misschien heeft u een oplossing.
Groetjes van Madoe.[/quote]