| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN Spijkenisse
KPN Spijkenisse
Ik heb op 3 januari in de winkel een abonnement afgesloten bij KPN SPijkenisse alles in 1 mobiel . 4 januari zou de mobiel geleverd worden via post was niet op voorraad werk adres opgegeven aangezien ik thuis niet aanwezig was, Niets geleverd . Einde van de middag toch maar even een belletje gepleegd naar KPN klantenservice en deze konden mij vertellen dat hij dan 6 januari geleverd zou moeten worden . Nog even geduld dacht ik . 6 Januari mobiel weer niet geleverd . Ik ben 7 januari naar de winkel geweest waarna ik al snel weer buiten stond,konden mij niet helpen. 9 januari weer terug naar de winkel werd weer weggestuurd na veel boos gedoe dus uiteindelijk na veel telefonische gesprekken waar iedereen een andere mededeling deed en zonder mobiel op 11 januari terug gegaan om per direct alles te annuleren . Dit kon niet per direct zou een mail doorgaan naar [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]filiaal Barendrecht KPN XL .
Netjes middag terug gebeld maar kon nog niets zeggen zo einde middag terug bellen . Weer gewacht niets vernomen . Dus weer aan de bel gehangen waarna er weer diverse keren andere mededelingen werden gedaan van de telefoon is nog steeds onderweg tot o kunnen echt niet doen ga maar naar de winkel.
Op 14 januari zijn wij uiteindelijk terug naar de winkel gegaan en hebben we het abonnement kunnen annuleren dachten wij. Zouden na veel aandringen van [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] Filiaal Barendrecht KPN XL een mail krijgen met deze bevestiging wel binnen 24 uur . Ook deze hebben we weer van mevrouw niet ontvangen welke ik al in de winkel aangaf weer het geval te zijn.
Nu na een annulering zonder bevestiging en zelf nu geen abbo te hebben wilde ik op 16 januari een mobiel abbo afsluiten wel geteld een nieuwe .
Dit was niet mogelijk aangezien de oude order en niet uitgehaald is .
Al met al een schandalige afhandeling waar de klant nu al drie weken de dupe van is. Met een enorme kostenpost van bijna 30 euro parkeer geld plus mobiele kosten klantenservice plus alle vrije dagen 5 precies te zijn . Heb ik nog geen enkele reactie ontvangen . Kan mijn mobiel niet aansluiten en staat personeel van filiaal Spijkenisse zich (wat zelfs gezegd is persoonlijk door [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]) af te vragen waarom je dan blijft terug komen om aan te sluiten bij KPN .Schandalig
Netjes middag terug gebeld maar kon nog niets zeggen zo einde middag terug bellen . Weer gewacht niets vernomen . Dus weer aan de bel gehangen waarna er weer diverse keren andere mededelingen werden gedaan van de telefoon is nog steeds onderweg tot o kunnen echt niet doen ga maar naar de winkel.
Op 14 januari zijn wij uiteindelijk terug naar de winkel gegaan en hebben we het abonnement kunnen annuleren dachten wij. Zouden na veel aandringen van [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] Filiaal Barendrecht KPN XL een mail krijgen met deze bevestiging wel binnen 24 uur . Ook deze hebben we weer van mevrouw niet ontvangen welke ik al in de winkel aangaf weer het geval te zijn.
Nu na een annulering zonder bevestiging en zelf nu geen abbo te hebben wilde ik op 16 januari een mobiel abbo afsluiten wel geteld een nieuwe .
Dit was niet mogelijk aangezien de oude order en niet uitgehaald is .
Al met al een schandalige afhandeling waar de klant nu al drie weken de dupe van is. Met een enorme kostenpost van bijna 30 euro parkeer geld plus mobiele kosten klantenservice plus alle vrije dagen 5 precies te zijn . Heb ik nog geen enkele reactie ontvangen . Kan mijn mobiel niet aansluiten en staat personeel van filiaal Spijkenisse zich (wat zelfs gezegd is persoonlijk door [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]) af te vragen waarom je dan blijft terug komen om aan te sluiten bij KPN .Schandalig
Laatst gewijzigd door Radar op 17 jan 2014 12:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens en lasterlijke titel verwijderd door de Moderator
Reden: Persoonsgegevens en lasterlijke titel verwijderd door de Moderator
-
rozemarijntje
Re: KPN Spijkenisse
Ik moet zeggen ken filiaal spijkenisse en vind geen fijne Zaak,eerlijk is eerlijk,maar doet er verder niet toe.
Je overschrijd hier wel de regels je mag geen namen noemen dus zou die even weghalen,
Heb je al met hoofdkantoor kpn gebeld???
Je overschrijd hier wel de regels je mag geen namen noemen dus zou die even weghalen,
Heb je al met hoofdkantoor kpn gebeld???
anders ga je toch lekker terug naar de winkel?
Serieus, je hebt zulke superslechte ervaringen en nog is het niet opgelost. En TOCH wil je een abonnement bij de KPN...
Serieus, je hebt zulke superslechte ervaringen en nog is het niet opgelost. En TOCH wil je een abonnement bij de KPN...
-
rozemarijntje
Ja dat snap ik ook niet,maar goed,misschien kon ts er niet meer onderuit,maar volgens mij geen diensten geleverd mag je contract ontbinden??
Het is een rotzaak dat weet ik,daarom boycot ik hem al jaaaaaaren
oftwel loop er langs en de mzzl
Het is een rotzaak dat weet ik,daarom boycot ik hem al jaaaaaaren
Ik denk dat een heleboel mensen het met je eens zullen zijn dat het niet netjes is dat het drie weken duurt, maar dat maakt het nog geen oplichting.cvoogt schreef: Al met al een schandalige afhandeling waar de klant nu al drie weken de dupe van is. Met een enorme kostenpost van bijna 30 euro parkeer geld plus mobiele kosten klantenservice plus alle vrije dagen 5 precies te zijn .
-
rozemarijntje
@kokka mee eens!! Daarom vraag ik hoofdkantoor al gebeld,proberen contract ontbinden.
Als er nu al zoveel gezeur is,zou het voor mij al niet meer hoeven...
Als er nu al zoveel gezeur is,zou het voor mij al niet meer hoeven...
Er werken waarschijnlijk mensen uit Spijkenisse, dat verklaart veel natuurlijkrozemarijntje schreef:Ik moet zeggen ken filiaal spijkenisse en vind geen fijne Zaak,e
-
rozemarijntje
GJvdZ schreef:Er werken waarschijnlijk mensen uit Spijkenisse, dat verklaart veel natuurlijkrozemarijntje schreef:Ik moet zeggen ken filiaal spijkenisse en vind geen fijne Zaak,e
Uh nee,bij mij niet??? Ik woon er niet.....en wat zou dat moeten verklaren??