LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN steelt van de mensen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
radar01

KPN steelt van de mensen

Ongelezen bericht door radar01 »

:twisted:

Waarom steelt de KPN geld van de mensen.
Dat zal ik uitleggen.
Twee jaar geleden werdt er zo rond de 28ste van elke twee maand de abbonementsgelden automatisch afgeschreven.
Heden ten dagen(met twee maanden voorschot)wordt uw rekening rond de 13e geplunderd.
Dat is dus 15 dagen eerder als vroeger(eigenlijk twee maanden en vijftien dagen).
Rekend u het even uit.......twee maanden= 60 dagen, maal 15 extra dagen= 75 dagen maal het aantal automatische betalers........misschien 1 miljoen!!!!! dus dat is 1 miljoen maar 75 = 75 miljoen x 6(= 6 x incasso per jaar)= 450.000.000 dagen extra rente trekken.
Hoeveel zou dat in Euro's zijn.......

Let wel dit gaat alléén om abbonementsgeld.

Gast

Re: KPN steelt van de mensen

Ongelezen bericht door Gast »

mee eens. :cry:

JAN VLUG

Ongelezen bericht door JAN VLUG »

WAT EEN FLAUWEKUL !
NIETS ANDERS TE DOEN ?

Gebruikersnaam

Ongelezen bericht door Gebruikersnaam »

Wanneer was de laatste keer dat jij de hoorn van de haak nam en helemaal niets hoorde ? Volgens mij was dat in 1987 dat Nederland een landelijke storing ondervond. Niet slecht dus.
KPN is een prima bedrijf met goede produkten.

Mart

Ongelezen bericht door Mart »

Er is een manier om daar toezicht op te houden.
Per acceptgiro betalen;blijf je baas over je eigen geld.
Je moet alleen niet hetzelfde hebben als bij UCGE(Voorheen UPC)
Daar sturen ze helemaal geen acceptgiro's.Na een half jaar
krijg je dan ineens de volle mep.

cjgeritsen

Ongelezen bericht door cjgeritsen »

:twisted: slimme kpn, plunderaars zijn het, mijn zoon word aan de paal genageld omdat hij zijn rekening niet kan voldoen krijgt hij een aanmaning waarin hij gevraagd word :roll: binnen 5 dagen €945 te betalen hoe moet dat dan als je de gewone rekening al niet kan betalen?echt **** zoals KPN met de abonnees omgaat,
Walchelijk!!!!!!!!!!!!! [email protected]
http://www.gerritsencj.com

Rebecca

Ongelezen bericht door Rebecca »

Beste meneer Gerritsen u kunt natuurlijk ook uw zoon z'n mobieltje afnemen.

Gast

Meneer Gerritsen zo te zien op uw website is uw zoontje al een jaar of 40 en ja ik ben het met u eens het is schandalig dat KPN zulke kindjes aanpakt.

Gast

Hihaho KPN is zo 8)

SJZ

Ongelezen bericht door SJZ »

Inderdaad, Gast en Rebecca, hij heet Gerritsen. Grappig dat-ie niet eens weet hoe hij z'n eigen naam moet schrijven.

gasttt

Ongelezen bericht door gasttt »

Wat een poepverhaal, vooraf betalen doe je toch bijna overal?

En je kunt ook nog eens heel slecht rekenen, 60 maal 15 is namelijk 900 en niet 75! En daarna werd het je al helemaal te ingewikkeld, maar ik zal je sommetje even afmaken.

Een belbasis abonnement kost €17.79 per maand per rekening komt dat neer op €35.58.
Per persoon betaal je 6 maal 75 is 450 dagen is 1.23 jaar te vroeg. Als je uitgaat van 5% rente op jaarbasis over €35.58 komt dat neer op 2.19 euro. Als je van 15 dagen uitgaat, want vooraf betalen is normaal, gaat het om 44 cent. Schande, ik schrijf ze direct een brief, wat kost dat ook al weer?

En dan te bedenken dat de meeste mensen geen rente over hun rekening courant ontvangen.....

inimini

Ongelezen bericht door inimini »

Gerritsen heeft wel een punt, soms laten mobiele aanbieders je plotseling voor een heel jaar vooruit betalen omdat ze bang zijn dat je wanbetaler wordt. Je wordt dat afgesloten en als je ze eindelijk te pakken krijgt krijg je te horen dat ze niet eens naar je argumenten gaan luisteren als je niet eerst €350 (vriend van me bij T-mobile) betaald. Maar dit gaat over mobiel bellen.

Gesloten