Beste forum lezers,
Komt het jullie ook zo bekend voor met KPN als je een storing heb met je telefoonlijn en je bent niet meer bereikbaar dat het vaak ruim 4 dagen duurt voordat er iemand langs komt?
Net als eergisteren er was een brand hier beneden in de flat 10 tallen mensen hebben geen telefoon verbinding meer en dan bel je KPN en krijg je te horen we doen ons best alleen wanneer er iemand langs kan komen weten we nog niet.
Nu tot heden is de storing nog niet verholpen.
Waar is die service die KPN ons toch beloofd?
Een storing hoort volgens de voorwaarde van KPN binnen 8 uur verholpen te zijn!
Hebben ze een andere klok daar als ons allen?
Betaal je zoveel geld per 2 maanden en dan geen service hebben.
Een trieste zaak met KPN!!
Iedereen doe mee met deze oproep en laten we er eens een keer voor zorgen dat er wat aan gedaan wordt en dat KPN beter service zal verlenen!!
vriendelijke groet,
Een gedupeerde.
Marco
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN storingsdienst laat te wensen over
Re: KPN storingsdienst laat te wensen over
Je kan het weten met een abonnement van KPN, het mag je toch niet ontgaan zijn dat we hier met een asicoaal, crimineel en (VER)ROT bedrijf te maken hebben !
Re: KPN storingsdienst laat te wensen over
Je kan het weten met een abonnement van KPN, het mag je toch niet ontgaan zijn dat we hier met een asicoaal, crimineel en (VER)ROT bedrijf te maken hebben !
Re: KPN storingsdienst laat te wensen over
EN HALF FAILLIET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re: KPN storingsdienst laat te wensen over
Volgens mij ben je een beetje simpel.
Een storing aan je lijn of de halve bekabeling weggefikt.
Dit hoeft dus niet in 8 uur he.
Een storing aan je lijn of de halve bekabeling weggefikt.
Dit hoeft dus niet in 8 uur he.
Re: KPN storingsdienst laat te wensen over
Helemaal mee eens. Het huis afgefikt maar KPN zal en moet die telefoonaansluiting binnen 8 uur weer werkende hebben?? Wetende dat het vervelend is wanneer je een aantal dagen geen telefoon hebt. Er zijn toch echt ergere dingen in het leven dan 3 daagjes niet kunnen bellen...
Re: KPN storingsdienst laat te wensen over
helemaal mee eens, maar de schuld van die wachttijden ligt in die domme re-organisatie.. de monteurs doen hun best wel, die scheepbouwer of hoe heet die man is de boosdoener. het kpn personeel moet nu werk doen wat ze normaal met 5 man deden..