LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN, surf & mail problemen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Sondar

KPN, surf & mail problemen

Ongelezen bericht door Sondar »

Beste allen,

Ik heb sinds maart een KPN Flexibel abonnement met Surf & Mail(met 50% korting voor het eerste jaar).

Nu kreeg ik de eerste drie maanden twee keer Surf & Mail aangeboden.
Ik gebeld naar de klantenservice. OK meneer dat zullen we de volgende keer crediteren. Nou allemaal netjes geregeld en er was niks meer aan de hand.

Tot ik vanmorgen mijn rekening opende voor de afgelopen periode.
Heel surf & mail was er afgehaald. Bovendien had ik (uitgaande van het feit dat ik surf & mail nog had) een extra'tje van 76 euro op me nota staan voor internet gebruik. Dit was omdat ik, volgens de nota, geen Surf & Mail had.

Weer gebeld naar de klantenservice. Verhaal uitgelegd. Kwam de persoon aan de andere kant van de lijn met het verhaal dat ik zelf een verzoek heb gedaan om Surf & Mail van mijn abonnement af te halen. Correct mevrouw, dat kwam omdat jullie er 2 op hadden gezet! En ik er maar 1 nodig acht. En dan wil ik ook 1 Surf & Mail er af hebben en niet 2! Oh.
Puntje bij paaltje vertelde de mevrouw dat ik wel even de nota moest betalen en dat ze een klacht in zou dienen op mijn naam met een looptijd van maximaal 22 (werk?)dagen.

Begrijp me niet verkeerd. Ik ben jaren een tevreden klant geweest van KPN, maar het loopt toch wel erg verkeerd nu en mocht ik niet in het gelijk gesteld worden zit ik er heel erg aan te denken om mijn abonnement op te zeggen(waar waarschijnlijk ook weer heeeeel veeeel tijd in zal gaan zitten alvorens dat allemaal in kannen en kruiken zit.)

areyouben

Re: KPN, surf & mail problemen

Ongelezen bericht door areyouben »

Als Surf en Mail op je contract staat, dan is het ding afgesloten voor 24 maanden (waarvan eerste 12 maanden een korting). Het van het contract afhalen is dan dus niet mogelijk, althans het kan natuurlijk wel gedaan worden, maar het is niet toegestaan. Daarom is makkelijk aan te tonen dat dit een fout is van KPN, je mag ze net zo goed aan het afgesprokene houden als dat ze jou 24 maanden lang doen. Een klacht via kpn.com indienen gaat trouwens meestal wat sneller, en je krijgt dan een wat betere klachtafhandeling.

Gesloten