| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] kpn
-
douglas
kpn
Het lijkt erop dat de kpn een screen heeft gemaakt van het telefoongedrag van mensen. namelijk als ik bepaalde mensen bel zijn deze uren ingesprek en dan vraag je aan ze zoo je hebt lekker zitten bellen en dan blijkt het niet waar te zijn mijn theorie hierover is dat als de kpn een profiel van mensen maakt weet dat wanneer ze wel en niet bellen en als ze in de periode van het niet bellen zitten een soort van afgesloten worden en ja je kan de 5 wel indrukken maar als er iemand een middag lang niet aanwezig is bereikbaar is dan werkt die 5 ook niet ben benieuwd of er andere dit fenomeen kennen anders kunnen jullie er wat mee succes !!
Re: kpn
KPN maakt een profiel van je en sluit je af als je niet belt? Ik heb veel vreemde theorieen gehoord in mijn jonge leven, maar deze slaat alles.
Je betaald KPN toch om jou verbinding (binnen het redelijke) 24 uur per dag in stand te houden? Als ze met dit soort tactieken gaan beginnen zou het einde helemaal zoek zijn.
Je betaald KPN toch om jou verbinding (binnen het redelijke) 24 uur per dag in stand te houden? Als ze met dit soort tactieken gaan beginnen zou het einde helemaal zoek zijn.
Re: kpn
Nou heb ik toch redelijk goed onderwijs genoten, maar uit deze woordenbrij valt geen enkel verhaal op te maken.
Het enige wat ik eruit kan opmaken is een een of andere samenzweringstheorie a la the X-files over boosaardige centralemedewerkers die stiekem mensen zitten te pesten als je wilt bellen.
Ik weet niet of dat de bedoeling is van het verhaal, maaar dat is wel een van de grootste onzinverhalen die ik ooit heb gehoord.
(gelukkig heb ik weer wat inspiratie voor het schrijven van korte verhalen. Ik noem het: terreur van groene centraledwergen
)
Het enige wat ik eruit kan opmaken is een een of andere samenzweringstheorie a la the X-files over boosaardige centralemedewerkers die stiekem mensen zitten te pesten als je wilt bellen.
Ik weet niet of dat de bedoeling is van het verhaal, maaar dat is wel een van de grootste onzinverhalen die ik ooit heb gehoord.
(gelukkig heb ik weer wat inspiratie voor het schrijven van korte verhalen. Ik noem het: terreur van groene centraledwergen