| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN
-
Omolientje
KPN
123456 123456 123456 heel veel geduld
Laatst gewijzigd door Omolientje op 08 feb 2010 20:25, 3 keer totaal gewijzigd.
Re: KPN
Een snelle zoektocht op internet naar reviews van de door U genoemde telefoon levert een zeer positief beeld op van dit toestel met slechts één groot minpunt. De accu gaat bij normaal gebruik hooguit 1 dag mee, maar er is 1 review waar in staat dat 3 uur het maximum zou zijn. De indruk bestaat, dat een nieuwe versie van de firmware verbetering zou moeten brengen. Kortom het door u geschetste beeld over de accuduur is juist. En de KPN kan er dus helaas weinig aan doen.
Ik heb zelf ook ervaringen met de klantenservice van de KPN bij het vernieuwen van mijn abonnement met een nieuw toestel begin september. Alles wat mis kon gaan is ook fout gegaan. Het abonnement was niet goed, het toestel defect. Het heeft in totaal één maand geduurd, voor ik een nieuw toestel had. En financieel is alles pas recht getrokken bij de rekening van december.
Mijn ervaring is dan ook dat het goed komt, maar je moet een lange adem hebben. En vraag als je iemand van de Klantenservice aan de lijn hebt meteen om een goede compensatie. Meestal geen probleem. Ik heb in die 4 maanden nog nooit mijn abonnement volledig betaald door deze compensaties. Vorige maand was het bedrag zelfs 0 euro
Ik heb zelf ook ervaringen met de klantenservice van de KPN bij het vernieuwen van mijn abonnement met een nieuw toestel begin september. Alles wat mis kon gaan is ook fout gegaan. Het abonnement was niet goed, het toestel defect. Het heeft in totaal één maand geduurd, voor ik een nieuw toestel had. En financieel is alles pas recht getrokken bij de rekening van december.
Mijn ervaring is dan ook dat het goed komt, maar je moet een lange adem hebben. En vraag als je iemand van de Klantenservice aan de lijn hebt meteen om een goede compensatie. Meestal geen probleem. Ik heb in die 4 maanden nog nooit mijn abonnement volledig betaald door deze compensaties. Vorige maand was het bedrag zelfs 0 euro
-
Omolientje
nog meer geduld
Laatst gewijzigd door Omolientje op 08 feb 2010 20:26, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Omolientje
en nog meer geduld
Laatst gewijzigd door Omolientje op 08 feb 2010 20:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik zou ze schriftelijk in gebreke stellen en ze nog 2 weken geven om je een werkende telefoon te leveren.
Als ze hier geen gehoor aan geven, dan kun je het contract ontbinden. Al het betaalde geld voor de telefoons en abonnementen kun je dan terugvorderen.
Als KPN dit niet vrijwillig doet, kun je naar de geschillencommissie.
http://www.degeschillencommissie.nl/
Zorg er wel voor dat je zoveel mogelijk bewijs hebt (dus handel alles schriftelijk af!) en dat je kunt bewijzen dat je er alles aan gedaan hebt om het samen met KPN op te lossen.
Als ze hier geen gehoor aan geven, dan kun je het contract ontbinden. Al het betaalde geld voor de telefoons en abonnementen kun je dan terugvorderen.
Als KPN dit niet vrijwillig doet, kun je naar de geschillencommissie.
http://www.degeschillencommissie.nl/
Zorg er wel voor dat je zoveel mogelijk bewijs hebt (dus handel alles schriftelijk af!) en dat je kunt bewijzen dat je er alles aan gedaan hebt om het samen met KPN op te lossen.