| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN vervroegt rekening mobiel telkens met een paar dagen
-
jrgerritsen
KPN vervroegt rekening mobiel telkens met een paar dagen
Ik heb de datum van de rekening (mobiele telefoon) en incasso datum de laatste jaar eens bekeken van KPN en deze worden elke keer een dag of paar dagen vervroegd.
vorig jaar werd alles nog ronde het einde (30 of 31) van de maand als factuurdatum gezet en incasso aan het begin van de nieuwe maand (3 of 4). Echter mijn laatste rekening heeft als factuur datum 19-04 en incasso datum 26-04.
Mag dit zomaar? Als ze zo door gaan dan hebben ze over 1,5 jaar gewoon een extra maand berekend en geincasseerd.
Ik vindt dit een hele vreemde gang van zaken en ben benieuwd of meer mensen dit is opgevallen.
vorig jaar werd alles nog ronde het einde (30 of 31) van de maand als factuurdatum gezet en incasso aan het begin van de nieuwe maand (3 of 4). Echter mijn laatste rekening heeft als factuur datum 19-04 en incasso datum 26-04.
Mag dit zomaar? Als ze zo door gaan dan hebben ze over 1,5 jaar gewoon een extra maand berekend en geincasseerd.
Ik vindt dit een hele vreemde gang van zaken en ben benieuwd of meer mensen dit is opgevallen.
Re: KPN vervroegt rekening mobiel telkens met een paar dagen
Dat is heel normaal bij de Klantonvriendelijke Prutsende Nietsnutten.Mag dit zomaar? Als ze zo door gaan dan hebben ze over 1,5 jaar gewoon een extra maand berekend en geincasseerd.
Dit hebben ze ook gedaan bij vaste telefonie, nadat ze jaren de abonnementen per 2 maanden achteraf berekenden hebben ze (ook al weer een paar jaar terug) dit aangepast naar 2 maanden vóóraf, hierdoor betaalden we toen eenmalig 4 maanden in 1 keer.
Daarna begonnen ze, net als jij omschrijft, telkens een dagje te stelen, uiteindelijk waren we met de automatische incasso van de 27e naar de 9e verschoven, op 9 mei betaalden we al voor juni en juli. (bijna 3 maanden vooruit)
Ik heb toen de machtiging voor automatische incasso ingetrokken en heb de acceptgiro telkens (te laat volgens kpn) als vanouds exact op de 27e betaald.
Kennelijk was ik de enige niet want niet lang daarna ging kpn kosten berekenen voor de acceptgiro.
Dit is een van de redenen waarom kpn er bij mij helemaal uit is en er geen enkel product van hen ooit nog hier in huis komt.
troost je Ron58dit gebeurd ookbij andere beedrijven en dus niet alleen bij Kantvriendelijke Prima functionerende telecombedrijf Nederland (KPN)
Daarom staan ze ook al jaren in de klachtentop 5 van KassaKantvriendelijke Prima functionerende telecombedrijf Nederland
Nee hoor, ik hou het toch maar bij klantonvriendelijke prutsers.
-
Bob Schurkjens
Telfrot (óók KPN) incasseert rond de 8ste van de maand voor de volgende maand