| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Krassen op gsm!
-
FUUT27
Krassen op gsm!
Ik heb onlangs een broek gekocht bij wehkamp, nadat ik mij dure nieuwe gsm in de broekzak had gedaan zag ik na 1 dag al dat de scherm vol krasjes zat! Ik ben normaal heel voorzichtig met m'n gsm, ik heb nooit andere spullen samen in de zelfde zak. Nou bijken er dus zandresten in de boekzakken te zitten, overbijfselen van het wassings procces. Ik heb hier geen meldingen van gezien op de broek, van het merk Dockers.
De dame bij wehkamp melde mij dat het logisch was om eerst de zand uit de zakken te verwijderen alvorens iets in de zakken te doen en dat dit toch algemeen bekend is.
Kan dit zomaar? Dat ik met krassen op m'n gsm zit omdat er niet wordt gewaarschuwd dat er zand en steenresten in je nieuwe broekzakken kunnen zitten? Ik moest er maar een schriftelijke melding van maken, maar sta ik hier in mijn recht?
De dame bij wehkamp melde mij dat het logisch was om eerst de zand uit de zakken te verwijderen alvorens iets in de zakken te doen en dat dit toch algemeen bekend is.
Kan dit zomaar? Dat ik met krassen op m'n gsm zit omdat er niet wordt gewaarschuwd dat er zand en steenresten in je nieuwe broekzakken kunnen zitten? Ik moest er maar een schriftelijke melding van maken, maar sta ik hier in mijn recht?
-
flierp
Re: Krassen op gsm!
JESUS!!!
sommige mensen willen ook alles van zich afschuiven terwijl dit gewoon JE EIGEN DOMME FOUT is...
!
de nederlandse consument is echt verwent!
sommige mensen willen ook alles van zich afschuiven terwijl dit gewoon JE EIGEN DOMME FOUT is...
!
de nederlandse consument is echt verwent!
-
flierp
PS
misschien moet je zowel dockers als wehkamp en DE FABRIKANT van je mobile telefoon aanklagen. belachelijk dat er krassen op je telefoon kunnen komen! oh ja, en probeer het ook bij het verkooppunt!
dan heb je al 4x kans op een schadevergoeding!
misschien moet je zowel dockers als wehkamp en DE FABRIKANT van je mobile telefoon aanklagen. belachelijk dat er krassen op je telefoon kunnen komen! oh ja, en probeer het ook bij het verkooppunt!
dan heb je al 4x kans op een schadevergoeding!
-
FlashbackDJ
Tja moet je maar een telefoon hoesje nemen krijg je er ook geen krassen op of koop een nieuw frontje .
Tjeee wat zijn sommige mensen ook erg kinderachtig
Tjeee wat zijn sommige mensen ook erg kinderachtig
-
Michellangelo
Hoe zouden de reacties zijn wanneer het glas van een Rolex beschadigd zou zijn bij het uit de zak halen van een sleutel of zo?
Of het nu een glaasje is van een Rolex of een GSM, ik vraag me af waarom men niet een simpele waarschuwing bijsluit... Een hoop dingen kan je weten, maar niet alles toch? Of ligt het aan mij? Ik wist niet dat men bij broeken de zakken niet na de stonewash reinigen...
Of het nu een glaasje is van een Rolex of een GSM, ik vraag me af waarom men niet een simpele waarschuwing bijsluit... Een hoop dingen kan je weten, maar niet alles toch? Of ligt het aan mij? Ik wist niet dat men bij broeken de zakken niet na de stonewash reinigen...
-
Gast
ik weet niet hoe jij een sleutel uit je zak haalt dan als je dan een horloge beschadigd ongeacht welk merk dan ook.Hoe zouden de reacties zijn wanneer het glas van een Rolex beschadigd zou zijn bij het uit de zak halen van een sleutel of zo?
van een rolex is krasvrij dus dat zal ook niet meevallen.
maar buiten dat een spijkerbroek is sowieso al ruw van binnen en beschadigd dus sowieso al je glas van je gsm als ie los in je zak zit.
ook zie ik vaak mensen die hun gsm en sleutels etc in 1 zak doen ja das vragen om krassen he
-
Gast
Het glas van een rolex is van christalglas, dat kan heus wel tegen wat zandkorrels!!!!!!!!!!
Maar ik kan me vinden bij de reactie van Fuut, het blijft irritant als je tegen een kras op je display aan moet kijken!!! En wie rekent er nu op dat al iemand met jouw nieuwe broek in de zandbak heeft zitten stoeien.
Maar ik kan me vinden bij de reactie van Fuut, het blijft irritant als je tegen een kras op je display aan moet kijken!!! En wie rekent er nu op dat al iemand met jouw nieuwe broek in de zandbak heeft zitten stoeien.
-
Gast
beste gast,
of er nu zand inzit of niet een spijkerbroek is sowieso al ruw en kan sowieso al krassen veroorzaken.
of er nu zand inzit of niet een spijkerbroek is sowieso al ruw en kan sowieso al krassen veroorzaken.
-
fuiduif
Je zou een brief kunnen schrijven aan Dockers, met de vraag om het aan te geven op de verpakking. Wellicht dat ze uit coulance een tegemoetkoming willen geven. Maar je weet ook zelf wel dat een mobiele telefoon in een broekzak altijd krassen op kan leveren.
-
fonzo
Volgens mij wordt het doel van een broekzak volledig vergeten.
Een broekzak is toch bedoeld om wat in te doen of heb ik dat mis?
Tevens krast de binnen kant van een broekzak niet (bij een normale spijkerbroek zit een voering in de zak)
Het lijkt me niet dat de klant er maar vanuit moet gaan dat er zand in een nieuwe broek zit als deze een wassings procedure heeft doorgaan.
Of ze verplicht zijn om de schade te vergoeden weet ik niet maar, een schriftelijk klacht is minstens op zijn plaats.
Veel succes
Een broekzak is toch bedoeld om wat in te doen of heb ik dat mis?
Tevens krast de binnen kant van een broekzak niet (bij een normale spijkerbroek zit een voering in de zak)
Het lijkt me niet dat de klant er maar vanuit moet gaan dat er zand in een nieuwe broek zit als deze een wassings procedure heeft doorgaan.
Of ze verplicht zijn om de schade te vergoeden weet ik niet maar, een schriftelijk klacht is minstens op zijn plaats.
Veel succes