LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] (Kruidvat) telefoon zonder flits.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Mercurius5

(Kruidvat) telefoon zonder flits.

Ongelezen bericht door Mercurius5 »

Op 13 november j.l. de HuaweibAscend Smartphone besteld. die in de folder van kruidvat stond.
Helaas in de winkel uitverkocht.(dit heb ik vaker gehoord.) Maar ik kon het per internet bestellen en hoefde geen dan geen
verzendkosten te betalen. Binnen 2 dagen bezorgd. Maar helaas niet voorzien van een flits zoals in de folder vermeld. Via een klachtenformulier dit vermeld en tevens gevraagd hoe ze het gaan oplossen.
maar nu ruim 3 weken later en mijn klacht 2 keer door gegeven nog steeds geen antwoord.
Zijn er meer mensen met deze ervaring?

manondoris

Re: (Kruidvat) telefoon zonder flits.

Ongelezen bericht door manondoris »

hoe bevalt deze telefoon verder,ik had er ook mijn oog op laten vallen ! vond het al te mooi om waar te zijn voor 100 euro! maar goed jij kunt natuurlijk net de pech hebben .kruitvat doet met ruilen niet echt moeilijk vind ik dus ik hoop dat het snel opgelost word.

Mercurius5

manondoris schreef:hoe bevalt deze telefoon verder,ik had er ook mijn oog op laten vallen ! vond het al te mooi om waar te zijn voor 100 euro! maar goed jij kunt natuurlijk net de pech hebben .kruitvat doet met ruilen niet echt moeilijk vind ik dus ik hoop dat het snel opgelost word.
Het eigen interne geheugen is maar 18 mb je moet er beslist een extra geheugenkaart aan toevoegen.
Het toestel is vrij klein. Momenteel heb ik problemen met het draadloos (wifi) systeem Het is erg lastig om het wachtwoord in te voeren het toestel springt steeds terug in het menu. Neem maandag a.s tel contact op met kruidvat.
vr. gr.,
Mercurius5

manondoris

geen aanrader dus ? succes met alles !

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

Je kunt ingebrekestelling per aangetekende brief sturen.

Mercurius5

vogels schreef:
manondoris schreef:hoe bevalt deze telefoon verder,ik had er ook mijn oog op laten vallen ! vond het al te mooi om waar te zijn voor 100 euro! maar goed jij kunt natuurlijk net de pech hebben .kruitvat doet met ruilen niet echt moeilijk vind ik dus ik hoop dat het snel opgelost word.
Dit wat voor je (simlockvrij toestel, 80 euro) http://online.kruidvat.nl/product/76482 ... 0000000811
Wifi doet het weer lag aan mij zelf vliegtuigmodus ingedrukt. Bedankt voor de tip.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Er zijn van de ascend meerdere types, en de ascend (Y200?) op de site van het kruidvat heeft geen flits dacht ik, en dat staat ook nergens op de site bij de specs vermeld. Klopten de typenummers van die op de site en uit de folder excact?

manondoris

vogels schreef:
Dit wat voor je (simlockvrij toestel, 80 euro) http://online.kruidvat.nl/product/76482 ... 0000000811
dank je vogels ! ik heb nu een bb en die doet af en toe niet wat ik wil,gisteren heeft iemand hem weer helemaal geupdate en hij doet het weer top! moet nog een maand of 8 tot een ander toestel! ik dacht op een gegeven moment f.... it ik koop zolang wel een andere ,maar zoals het er nu uitziet kan ik weer ff door. ik stap wel van de blackberry af straks :)

Mercurius5

vogels schreef:
Contact gehad met Kruidvat, inderdaad deden ze niet moeilijk over het inleveren van het mobieltje.
Het stond verkeerd vermeld in de folder. Op mijn vraag waarom ik tot 2 maal toe geen antwoordt op mijn mail kreeg, werd mij verteld dat het zeer druk was. Er werd excuus aangeboden. Ik kon het mobieltje via een antwoordnummer gratis terug sturen. Toch nog enige service verleend.

Gesloten