LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KWAAD OP T-MOBILE + PROCEDURE T-MOBILE

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
JRN2

KWAAD OP T-MOBILE + PROCEDURE T-MOBILE

Ongelezen bericht door JRN2 »

Op dit moment heb ik het helemaal gehad met T-mobile.

3 juni kocht ik een nieuwe telefoon met t-mobile aansluiting. Echter na twee weken begon de telefoon al allerlei mankementen te vertonen. Waaronder een zeer zeer zeer slecht bereik. Telefoon vervolgens ter reparatie aangeboden. Echter bij terugontvangt van het toestel waren de klachten niet verholpen, maar zelfs nog veel erger geworden.

Drie keer t-mobile gebeld om, om opheldering te vragen. Drie keer werd mij gezegd dat ze binnen 24 uur terug zouden bellen. Maar helaas. Na veel aandringen en dreiging met contractopzegging werd ik eindelijk gebeld. Er zou het een en ander gesoldeerd zijn, was het verhaal.

Maar toestel moest weer weg voor reparatie. Ik vroeg toen om een nieuw toestel, toestel was immers in juni 2004 aangeschaft en ik had hem nog niet kunnen gebruiken. Maar omruiling was onmogelijk. Ik vroeg toen om de procedure en die is als volgt:

REPARATIEPROCEDURE T-MOBILE
Een artikel moet minimaal vier keer ter reparatie worden aangeboden alvorens men over kan gaan tot een omruiling van ALLEEN het binnenwerk. Tot die vier keer ben je gebonden aan solderingen. Mocht deze vierde reparatie ook niet helpen dan wordt deze op zijn vroegst bij de vijfde reparatie of bij een nog latere reparatie het oude toestel voor een nieuw toestel omgeruild.

Oftewel met een beetje pech verspil je de 12 maanden garantie met vijf reparatieprocedures.

KIES NIET VOOR T-MOBILE
ik moet nog 5 maanden uitzitten en dan kan ik mijn contract stop zetten!

jannie77

Re: KWAAD OP T-MOBILE + PROCEDURE T-MOBILE

Ongelezen bericht door jannie77 »

volgens de wet ,dient een leverancier een deugelijk product te leveren ,als iets dus niet goed werkt,moet je een leverancier de kans geven dit te repareren ,logisch dat je dan niet meteen iedere klacht een nieuwe toestel geeft ,na 4 reparaties is een prima service .menig telecomwinkel zullen dit na 4 reparaties niet doen ! en dit duurt zeker geen jaar

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Dag JRN2,

na 4 reparaties is een prima service .menig telecomwinkel zullen dit na 4 reparaties niet doen

Dit is onzin. Na 1 of 2 reparaties binnen het eerste halve jaar zonder sukses, heb je recht op een nieuw toestel. Dat is service!!! Groeten, Ton.

Een KPN-er

Ongelezen bericht door Een KPN-er »

:evil: Ik heb me al eerder kwaad gemaakt om zo'n voorval. Het kan altijd gebeuren dat je een maandagmorgen-mobieltje koopt. 9999 keer wordt de telefoon goed in elkaar gedraaid en de 10.000 keer gaat het mis. Kan gebeuren.

Als er fabrieksgarantie op zit moet het toestel gewoon retour leverancier. Zij zijn verantwoordelijk. Dus niks solderen T-mobile! terugsturen die handel, de fabrikant stuurt een nieuwe terug.

En de klant is weer de dupe. Bah!
:x

jrn2

Ongelezen bericht door jrn2 »

inmiddels is toestel al weer 12 dagen weg. Zojuist maar weer is naar T-mobile gebeld om te vragen waar die bleef. Maar ze waren er nog steeds bezig. Na het weekend mag ik hem wederom gerepareerd ter ontvangen. Niks omruiling binnenwerk niks omruiling toestel. Fijn, nu maar hopen dat die het wel doet.

Medewerker bij de klantenservice was trouwens erg aardig (zoals de meeste overigens). Als hij het nu niet doet gaat zij ervoor zorgen dat er andere maatregelen getroffen worden, want ook hun vinden het verhaal van de zotte.

Probleem zijn alleen de mensen van de AFTER SALES. Als je met hun wordt doorverbonden begint het gedonder. Niks is hun probleem. En alles is jammer dan.

Nu maar hopen dat mn toestel het volgende week doet. EN zo niet dat de medewerkers aan de klantenservice inderdaad zo vriendelijk zijn. Want met de after sales kan je dus niks beginnen.

Gesloten