LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Lebara Pre-paid aanbieder
Lebara Pre-paid aanbieder
Wanneer wordt hier eens aandacht besteedt, Lebara Pre-Paid simkaarten?
Het regent klachten, waar je ook kijkt !!
Slechts 2% is tevreden, de overige 98% ziet beltegoed e.d. als sneeuw voor de zon verdwijnen.
Wie zit achter deze Lebara ??
Helpdesk slecht bereikbaar en bestaat uit slecht NL sprekende "Medewerkers".
Eigenaren Lebara wellicht afkomstig uit zelfde land als deze "Helpdesk"?
Werkt via KPN, maar zet meteen ook KPN in een duister daglicht; niet alle mensen begrijpen hoe het allemaal werkt en zien ook KPN als boosdoener..
Antoinette, wanneer komt dit aan de orde?
Het wordt hoog tijd dacht ik zo.
Groet, Hans
Het regent klachten, waar je ook kijkt !!
Slechts 2% is tevreden, de overige 98% ziet beltegoed e.d. als sneeuw voor de zon verdwijnen.
Wie zit achter deze Lebara ??
Helpdesk slecht bereikbaar en bestaat uit slecht NL sprekende "Medewerkers".
Eigenaren Lebara wellicht afkomstig uit zelfde land als deze "Helpdesk"?
Werkt via KPN, maar zet meteen ook KPN in een duister daglicht; niet alle mensen begrijpen hoe het allemaal werkt en zien ook KPN als boosdoener..
Antoinette, wanneer komt dit aan de orde?
Het wordt hoog tijd dacht ik zo.
Groet, Hans
-
Re: Lebara Pre-paid aanbieder
Bron?newwave schreef: Slechts 2% is tevreden, de overige 98% ziet beltegoed e.d. als sneeuw voor de zon verdwijnen.
Als ik op https://www.klacht.nl/lebara-mobile/ kijk dan zie ik maar 67 klachten, dat valt wel mee voor een low budget aanbieder.
-
Hoi Hans,
Ik heet geen Antoinette hoor.
Maar goed, als een bedrijf maar 2% tevreden klanten zou hebben is een bedrijf echt niet levens vatbaar. En als u uw beltegoed als sneeuw voor de zon ziet verdwijnen kunt u beter even nagaan waar deze 'lek' zit. Heeft u een smartphone die mb's uit uw minuten kan halen? Lebara is helder over de kosten en aangezien er echt niet zoveel klachten zijn als u schetst zou het probleem ook wel eens niet bij Lebara kunnen liggen.
Ik heet geen Antoinette hoor.
Maar goed, als een bedrijf maar 2% tevreden klanten zou hebben is een bedrijf echt niet levens vatbaar. En als u uw beltegoed als sneeuw voor de zon ziet verdwijnen kunt u beter even nagaan waar deze 'lek' zit. Heeft u een smartphone die mb's uit uw minuten kan halen? Lebara is helder over de kosten en aangezien er echt niet zoveel klachten zijn als u schetst zou het probleem ook wel eens niet bij Lebara kunnen liggen.
Lebara doet op oneerlijke wijze zaken. Ik had een bel tegoed van € 25,-. Zelfs voor het opvragen van actuele saldo worden kosten in rekening gebracht. Ook ontvang ik sms'jes die ook weer in rekening worden gebracht. Advies ga naar een grotere Nederlandse gsm provider die zich wel aan de regels houden. Ook ben je bij Lebra over het algemeen duurder uit. Inmiddels is, zonder gebeld te hebben, al mijn bel tegoed verdwenen.
-
Wat is er oneerlijk aan het betalen voor bewezen diensten? Dat er andere providers zijn die wel wel gratis doen wil niet zeggen dat dit oneerlijk is. Maar ja, bij een andere provider zijn de belkosten weer een stuk hoger. En zo kan iedereen een abonnement of prepaid vinden die bij zijn of haar wensen past.henrikiel schreef:Lebara doet op oneerlijke wijze zaken. Ik had een bel tegoed van € 25,-. Zelfs voor het opvragen van actuele saldo worden kosten in rekening gebracht. Ook ontvang ik sms'jes die ook weer in rekening worden gebracht. Advies ga naar een grotere Nederlandse gsm provider die zich wel aan de regels houden. Ook ben je bij Lebra over het algemeen duurder uit. Inmiddels is, zonder gebeld te hebben, al mijn bel tegoed verdwenen.
Als uw totale beltegoed is verdwenen kunt u het beste gaan achterhalen waar het gebleven is. Vaak, met smartphones, worden er updates gedraaid op het 4G netwerk. Als uw instellingen van uw telefoon niet goed staan kunt u iedereen wel de schuld geven, maar dan komt het echt door u.
Ik had mijn mobiele telefoon 22 juli bel te goed dus ik dank dat me mobiele 6 maanden kan gebruiken .
Tot nu (2-12)dat merkt omdat mobiele weinig gebruikt dat de sim kaart niet actief is ik lebara bellen zegt de klanten service dat in augustus voorwaarde het bel te goed verandert hebt naar 120 dagen dus me mobiele nummer kwijt en bel te goed van plus minus 100 euro wat voor firma
of zaak die zomaar doet
Tot nu (2-12)dat merkt omdat mobiele weinig gebruikt dat de sim kaart niet actief is ik lebara bellen zegt de klanten service dat in augustus voorwaarde het bel te goed verandert hebt naar 120 dagen dus me mobiele nummer kwijt en bel te goed van plus minus 100 euro wat voor firma
of zaak die zomaar doet
Waarom waardeert u dan niet elke maand 20 euro op ofzo? In plaats van meer dan 100 euro ineens?
Lebara, ik hoef de 10=20 niet, Lebara One wel, erg voordelig en meerdere gezinsleden gebruiken deze al meer dan jaar.
Dus 4 tevreden klanten die nog geen andere gevonden hebben die beter is.
Dus 4 tevreden klanten die nog geen andere gevonden hebben die beter is.