LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Lenovo-reparatie via Mobiel.nl duurt nu al 4 weken
Lenovo-reparatie via Mobiel.nl duurt nu al 4 weken
Ik heb bij MOBIEL.NL op 7 november 2017 mijn defecte mobiele telefoon Lenovo B ingeleverd ter reparatie.
De reparatie zou ongeveer 10-14 dagen duren. Intussen zijn er 4 weken verstreken en ik heb nog geen zicht wanneer ik mijn toestel terugkrijg.
Ik heb gevraagd om een nieuw toestel, want het is pas een paar maanden oud. Ik heb daar een negatief antwoord op gekregen.Ik heb constant mailverkeer met MOBIEL.NL en het enige wat ze te melden hebben is dat ze wachten op een onderdeel.
De reparatie zou ongeveer 10-14 dagen duren. Intussen zijn er 4 weken verstreken en ik heb nog geen zicht wanneer ik mijn toestel terugkrijg.
Ik heb gevraagd om een nieuw toestel, want het is pas een paar maanden oud. Ik heb daar een negatief antwoord op gekregen.Ik heb constant mailverkeer met MOBIEL.NL en het enige wat ze te melden hebben is dat ze wachten op een onderdeel.
Re: Lenovo-reparatie via Mobiel.nl duurt nu al 4 weken
Ik kon niet helemaal uit uw verhaal opmaken of dat u hem als garantie zijnde heeft opgestuurd of dat die gebruikersschade had.
Waarschijnlijk is het toestel door hun weer opgestuurd naar Dynafix. De reden waarom ze geen nieuw toestel kunnen geven is omdat er bepaald moet worden of er nog garantie op zit (als dit het geval is). Als die inderdaad onder de garantie valt dan kunnen er 2 dingen gebeuren. 1. Hij word gerepareerd. 2. U krijgt een nieuw toestel danwel een omruilvoorstel.
Mocht die voor reparatie zijn ingestuurd, dan krijgt u natuurlijk niet direct een nieuwe, maar zal eerst bepaald moeten worden of die nog te repareren valt en zo ja, of er onderdelen beschikbaar voor zijn. Mocht dat niet het geval zijn dan zullen ze een omruilvoorstel doen.
Uit ervaring spreek ik dat als het opgestuurd naar Dynafix is, dat het soms wel tot 6 weken kan duren, hoe vervelend dit ook is.
Waarschijnlijk is het toestel door hun weer opgestuurd naar Dynafix. De reden waarom ze geen nieuw toestel kunnen geven is omdat er bepaald moet worden of er nog garantie op zit (als dit het geval is). Als die inderdaad onder de garantie valt dan kunnen er 2 dingen gebeuren. 1. Hij word gerepareerd. 2. U krijgt een nieuw toestel danwel een omruilvoorstel.
Mocht die voor reparatie zijn ingestuurd, dan krijgt u natuurlijk niet direct een nieuwe, maar zal eerst bepaald moeten worden of die nog te repareren valt en zo ja, of er onderdelen beschikbaar voor zijn. Mocht dat niet het geval zijn dan zullen ze een omruilvoorstel doen.
Uit ervaring spreek ik dat als het opgestuurd naar Dynafix is, dat het soms wel tot 6 weken kan duren, hoe vervelend dit ook is.
Re: Lenovo-reparatie via Mobiel.nl duurt nu al 4 weken
De wet stelt dat de reparatie moet gebeuren zonder te veel overlast voor de consument. Bij een mobiele telefoon vind ik 4 weken nog net acceptabel. WEl zou u een leen toestel kunnen vragen of kunnen huren op kosten van mobiel.nl. Dit alles wel onder voorbehoud dat het defect een non-conformiteit (fabricage fout) betreft en geen gebruikersfout (verkeerd of onvoorzichtig gebruik)
Re: Lenovo-reparatie via Mobiel.nl duurt nu al 4 weken
Het toestel viel nog onder de garantie (aanschaf juli 2017). Ik heb gevraagd om een ander toestel en dit werd afgewezen. Gisteren 9 december eindelijk mijn toestel gerepareerd ontvangen. Voor mij nooit meer MOBIEL.NL.
Re: Lenovo-reparatie via Mobiel.nl duurt nu al 4 weken
Gelukkig heeft u uw toestel terug.
Mobiel.nl kan er vrij weinig aan doen in hoelang Dynafix over de reparatie doet, helaas. Tip voor de volgende keer, sluit het abonnement in de winkel af. Betere en snellere service na de aankoop .
Mobiel.nl kan er vrij weinig aan doen in hoelang Dynafix over de reparatie doet, helaas. Tip voor de volgende keer, sluit het abonnement in de winkel af. Betere en snellere service na de aankoop .
Re: Lenovo-reparatie via Mobiel.nl duurt nu al 4 weken
Wees blij dat Dynafix uw mobiel niet in hun zwembad ondergedompeld heeft.henkvanee schreef:Het toestel viel nog onder de garantie (aanschaf juli 2017). Ik heb gevraagd om een ander toestel en dit werd afgewezen. Gisteren 9 december eindelijk mijn toestel gerepareerd ontvangen. Voor mij nooit meer MOBIEL.NL.
Re: Lenovo-reparatie via Mobiel.nl duurt nu al 4 weken
Ik heb het toestel terug ontvangen van Mobiel.nl, maar ik heb nog steeds dezelfde klachten.
Ik heb dat intussen gemeld bij Mobiel.nl en wacht op hun reactie.
Ik heb dat intussen gemeld bij Mobiel.nl en wacht op hun reactie.
Re: Lenovo-reparatie via Mobiel.nl duurt nu al 4 weken
Ik ben al 3 dagen aan het mailen naar Mobiel.Nl.
Echter niet eens een reactie dat mijn klacht is ontvangen !!!!!
Echter niet eens een reactie dat mijn klacht is ontvangen !!!!!
Re: Lenovo-reparatie via Mobiel.nl duurt nu al 4 weken
Weer een dag verder.
Nog steeds geen reactie van Mobiel.nl
Zijn er meer mensen met problemen bij Mobiel.nl ?
Nog steeds geen reactie van Mobiel.nl
Zijn er meer mensen met problemen bij Mobiel.nl ?
Re: Lenovo-reparatie via Mobiel.nl duurt nu al 4 weken
Nog steeds geen reactie van Mobiel.nl.
Re: Lenovo-reparatie via Mobiel.nl duurt nu al 4 weken
Vandaag hetzelfde verhaal.
Geen reactie van Mobiel.nl !!!!!!
Geen reactie van Mobiel.nl !!!!!!
Re: Lenovo-reparatie via Mobiel.nl duurt nu al 4 weken
Het duurt echt heel lang en je ondervind er hinder van. Ze hebben een winkel in utrecht, misschien idee om daar even een bezoekje te brengen? Of bel ze gewoon nog even.
Tip voor volgende keer: Sluit een toestel in een winkel af. Dan heb je een aanspreekpunt, zeker bij dit soort gevallen.
Tip voor volgende keer: Sluit een toestel in een winkel af. Dan heb je een aanspreekpunt, zeker bij dit soort gevallen.
Re: Lenovo-reparatie via Mobiel.nl duurt nu al 4 weken
Ik wacht nu al 2 weken op antwoord van Mobiel.nl
Ik heb het opgegeven, voor mij nooit meer Mobiel.nl.
Ik heb het opgegeven, voor mij nooit meer Mobiel.nl.
Re: Lenovo-reparatie via Mobiel.nl duurt nu al 4 weken
Ik hoop wel dat RADAR TV mijn klacht serieus neemt en dit gaat onderzoeken bij Mobiel.nl.
Re: Lenovo-reparatie via Mobiel.nl duurt nu al 4 weken
In het kader van verwachtingenmanagement: Radar is natuurlijk niet je gratis particuliere recherchebureau héhenkvanee schreef:Ik hoop wel dat RADAR TV mijn klacht serieus neemt en dit gaat onderzoeken bij Mobiel.nl.