LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] leuke actie van vodafone met so en korting niet dus!!!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
tienie25

leuke actie van vodafone met so en korting niet dus!!!

Ongelezen bericht door tienie25 »

heb nu sinds 3 jaar een vodafone abonnement. die was altijd goed bevallen nooit geen problemen mee gehad, totdat.
ik afgelopen juli een nieuwe abo kon kiezen. 1 jaar een so (sim only) abonnement met 50% korting, en dan het eerste half jaar nog eens 30% korting.
dit kwam bij mij neer op 50-50%= 25 euro - 30%= 17,50 euro. (voor de eerste 6 maanden, na 6 maanden weer 25 euro)
dit abonnement zou bij mij ingaan op 21-10-09 ik dus afwachten.
op 1nov kreeg mijn rekening over de maand okt, en er werd 50 euro van mijn rekening afgehaald.
ik bellen want mijn abo zou op 21 okt ingaan. dus moet dit verekend worden met het maandbedrag
ik kreeg gelijk en dit zouden ze dan crediteren met de volgende rekening.
ik kreeg dit ook nog zwart op wit op papier.
netjes afgehandeld dacht ik. totdat ik mijn rekening kreeg van november dit keer zou er 25 euro van mijn rekening afgehaald worden, ik weer bellen, dit klopt niet de korting moet er nog af, plus ik had teveel betaald de vorige maand.
idd ik kreeg weer gelijk.
weer afwachten naar mijn volgende rekening,die bleek goed te zijn.

ik dacht nog zal nu wel goed zijn of niet? nou niet dus.
ik kreeg van de week de rekening van januari, 25 euro ex btw (ja dat vermelden ze er bij die kortingen dan niet bij maar goed.)
:x :x :x :x gloeiende gloeiende, hier krijg je toch een punthoofd van.
weer bellen, ja zegt de jongeman van de klantenservice mijn collega heeft dit dus niet ingesteld. ik doe dit nu voor u, dan heeft u vanaf nu korting tot aan april, en daarna nog eens 3 maanden. ik stuur nog even een bevestiging.

pff hoopte dat het nu opgelost was.
kijk ik vandaag bij mijn tegoed (ik bel de laatste tijd niet zoveel) 50 euro i.p.v. 100 euro.
ik had dus de maand dec 50 euro tegoed over en dit gaat dan automatisch mee naar de nieuwe maand.
ik dus weer bellen, waar mij tegoed was gebeleven,
zei: dat komt omdat u een nieuw abonnement heeft!!?????
ik: zeg tegen haar dat ik die vanaf 21 okt al had.
zij: ja maar dit is van de week veranderd.
ik: oke maar waar is mijn andere 50 euro tegoed dan?
zij: die is weg omdat het abonnement veranderd is.
ik: lekker is dat jullie veranderen nu nog eens het abonnement terwijl dat in okt al klaar had moeten zijn, en mijn tegoed is weg. ik word een beetje moe van dat gekloot iedere keer bij jullie.
zij: ja maar dat tegoed was ook weggeweest als het abonnement in okt had gekregen.
ik: ja maar het is nu januari en mijn abonnement is nog steeds niet goed geregeld door jullie. en mijn 50 euro tegoed is weg.
zij: maar u belt toch niet voor 50 euro!!
ik: nou en is dat jou probleem?
zij: nee maar misschien had u dan u abonnement moeten verlagen!!??
ik: pardon maar is dat aan jou om daar over te beslissen?
ik heb maar opgehangen. mijn 50 euro tegoed is nu toch al weg.

ik was laaiend nu nog een beetje, maar waar haalt dat klantservice tutje het vandaan om mij te vertellen voor hoeveel ik moet gaan bellen.

word er een beetje moedeloos van zo.
volgend jaar echt een ander abonnement.

gr tienie

cheesecurve

Re: leuke actie van vodafone met so en korting niet dus!!!

Ongelezen bericht door cheesecurve »

zie ook in dit forum
Vodafone actie onbereikbaar

Gesloten