LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Levering mobiele telefoon via Telfort

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
jjb

Levering mobiele telefoon via Telfort

Ongelezen bericht door jjb »

Beste mensen,

namens mijn moeder wil ik jullie waarschuwen voor Telfort.

:cry: Eind juni 2004 heeft zij een abonnement afgesloten bij Telfort, nadat zij van Prepaid was overgestapt naar abonnement.

Er werd haar gezegd dat zij een telefoon zou krijgen, namelijk de Samsung A800. Na een aantal weken had zij nog niets ontvangen, dus nam zij kontakt op met Telfort en kreeg diverse reakties:

- Uw telefoon is onderweg, mevrouw.
- De Samsung A800 is niet meer leverbaar, maar u kunt wel de Samsung X450 krijgen, die heeft u dan binnen een week in huis.
- U wordt teruggebeld, mevrouw. Wat dus niet gebeurd.

Dus mensen, als u klant bent van Telfort en u heeft een klacht; doe geen moeite, want klantvriendelijkheid en servicegerichtheid komen niet in hun woordenboek voor! :evil:

??

Re: Levering mobiele telefoon via Telfort

Ongelezen bericht door ?? »

Tip: stuur ze een aangetekende brief met daarin je klacht. Leg uit wat er aan de hand is en geef aan dat je alsnog een telefoon wilt ontvangen en een compensatie voor het ongemak. Anders zou je volgens mij het contract gewoon kunnen ontbinden.

henkjan

Re: Levering mobiele telefoon via Telfort

Ongelezen bericht door henkjan »

tja een inkoppertje weer,waarom ga je dan ook gewoon niet naar een winkel ipv via het internet winkelen....

Gesloten