eind oktoberheb ik via de kijkshop een LG cookie paars pre-paid gekocht waar een actie bij zat als je via een promosite je gegevens invoerde kreeg je een mail en die moest je uitprinten en samen met de streepjes code en een kopie van de bon naar het adres sturen die bij het mailtje stond. Als je dit allemaal zou doen kreeg je via LG 20 euro van het aankoop bedrag terug gestort. Ik kreeg zelfs een flyer mee met alle voorwaarden die LG eraan bond.
Dit heb ik gedaan en een vriend van mij die een dag later de telefoon kocht (alleen dan de zwarte variant die ook meedeed aan deze actie). Op de algemene voorwaarden staan dat je binnen 6 weken je geld heb.
Nou je raad het al nu bijna in week 8 en nog geen geld. Ik heb naar het nummer gebeld die op de flyer staat maar helaas na een tijd krijg je de fax aan de telefoon en via de mail krijg je te horen dat je naar een andere mail moet mailen (vriend van me kreeg dit te horen)
mail verstuurd en tot op heden nog NIKS gehoord (ze hebben 5 werkdagen de tijd gehad)
Ik heb het via een andere route gedaan ik ben naar kijkshop geweest en gevraagd of ze een ander nummer hadden van LG, dit hadden ze inderdaad en zo gezegt zo gedaan ik belde naar dat nummer.
Ik werd snel doorverbonden met het actie team (die niet opnam toen ik belde) ik kreeg gelijk een jongen aan de telefoon die netjes maar zeer kortaf was... ik moest de mail gebruiken (waar die vriend van me nog steeds niks van heb gehoord).
nu vraag ik mij af of er meerdere mensen zijn die met deze actie hebben meegedaan en of zij wel hun geld hebben gekregen?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] LG cookie teruggeef actie
Re: LG cookie teruggeef actie
Ik kende deze actie niet en even googlen op 'lg cookie actie' brengt mij bij deze website. Heb je dat telefoonnummer al gebeld?
ja dat is het nummer op de voorwaarden
Nou, dan hebben ze het lekker geregeld daar...
Succes ermee.
Succes ermee.
nog steeds niks van lg gehoord....