LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] LG KS360 Slecht

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
race55

LG KS360 Slecht

Ongelezen bericht door race55 »

Hallo allemaal,

Ik ben sinds enkele maanden de bezitter van een lg ks360. Alleen ervaar ik wat vervelende problemen:

Telefoon start vaak opnieuw op
Berichten lopen aanzienlijk achter ( bijv. ik typ hoi en 5 tellen later komt de h pas op het scherm)
Telefoon over het algemeen zeer traag, en dan bedoel ik echt traag! Het duurt 31 seconden op de stopwatch totdat het toestel detecteerd dat het toetsenbord is dicht geschoven. En er zit een verschil van drie seconden (echt seconden) tussen het drukken op een knop en dat er iets gebeurt.

Telefoon loopt vaak vast, reageert dan niet en start vervolgens niet op.

Heeft iemand anders ook deze problemen of heb ik een defect toestel? Het toestel zit nog binnen de garantietermijn van 12 maanden

Leo The Emperor

Re: LG KS360 Slecht

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Het lijkt me dat dit geen eigenschappen zijn die je van een normaal werkend telefoontoestel mag verwachten. Ik zou teruggaan en de garantie claimen.

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

Het is een lowrange-gsm, voor de onderkant van de markt. Inmiddels al drie jaar oud en wordt bijna niet meer geleverd. Waarom koopt U een toestel dat veel betere opvolgers heeft, ook een jaar gelden al..?
Score van deze telefoon op diverse sites komt niet hoger dan een mager zesje, daar kan je dus geen wereldprestaties van verwachten. Het trage opstarten zal er wel bijhoren, het vastlopen kun je wellicht herstellen met een software-update?
Ga naar een LG steunpunt, te vinden via Google....

race55

Om dat het toestel een kado van een vriend was die wist dat ik een nieuwe telefoon wilde. En ik heb de telefoon recent ( lees: vorige week) nog gecontroleerd op update's en geen nioeuwere software is beschrikbaar. En dit mag wel een low-range gsm zijn, maar dat betekend dan toch niet dat ie niet mag werken. Schandalig! Ik heb lg al een mail gestuurd hierover.

Leo The Emperor

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Ik heb lg al een mail gestuurd hierover
Je dient veeleer naar de verkoper te gaan in plaats van naar LG.
Het artikel is daar gekocht, en de verkoper dietn je garantieclaim in behandeling te nemen.

dhc

Kado? dan moet je vriend in actie komen, die heeft het bonnetje.......
Lekkere vriend trouwens....een ouwe telefoon in je maag splitsen :wink:

race55

De verkoper is voor mij onbekend omdat het zoals ik al zij een kado was.

race55

Ja daar heeft mijn vriend geen verstand van. Omdat ik mijn vriend al een tijd op vakantie is moet ik in aktie komen.

GodsSon

Ongelezen bericht door GodsSon »

race55 schreef:Ja daar heeft mijn vriend geen verstand van. Omdat ik mijn vriend al een tijd op vakantie is moet ik in aktie komen.
Want de klachten zijn er van de ene op de andere dag?

Zet het toestel eens terug naar fabrieksinstellingen.... haal het geheugen leeg en kijk wat het dan doet.

race55

Net geprobeerd volledig te resetten. Hielp ook niet.

dhc

Nogmaals, vriend dient zich met bon te melden bij de winkelier!

Gesloten