| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] livebox wanadoo
-
meatendoesschate
livebox wanadoo
sinds gister heb ik ook internet en telefonie via wanadoo, maar vandaag brandt het lampje van het telefoontje ook... en de twee driehoekjes (LAN lampje b randt niet) betekent dat dat ik aan het internetten ben via KPN ipv van via Wanadoo??? het @ lichtje brandt wel!
kan iemand mij uitleg geven? BVD!!
Foei Wanadoo voor zo'n slechte handleiding!
kan iemand mij uitleg geven? BVD!!
Foei Wanadoo voor zo'n slechte handleiding!
Re: livebox wanadoo
Foei dat je denkt voor een dubbeltje op de eerste rang te kunnen zitten. De Wanadoo Livebox belooft veel meer dan ze ooit waar kunnen maken.
-
Gast
hoezo op de eeste rang voor een duppie? Ab van KPN betaal ik bijna een tientje voor en dan komt er nog 22.50 van Wanadoo bij... dat is dus zo'n 32EURO per maand...
Nou, als je dat al te duur vind, dan stel ik voor dat je gaat communiceren met rooksignalen. Nog veel goedkoper!
Alleen wel netjes hout kopen he, illegale houtkap mag niet!
Alleen wel netjes hout kopen he, illegale houtkap mag niet!
32 euro per maand? Ik zou een moord doen voor een tarief van 32 per maand. Maar ja, aangezien ik niet gierig ben en graag betaal voor kwaliteit, krijg ik dus ook kwaliteit.
-
Hoezo
Karretje,
Internet en telefonie worden in rap tempo goedkoper. Je doet jezelf tekort als je denkt dat je veel moet betalen voor kwaliteit. Providers hebben voldoende marge om de prijs naar beneden bij te stellen om toch nog kwaliteit te bieden. Tip: ga op zoek naar een leuke aanbieding en neem voor het geld dat je bespaart een abonnement op een krant zodat je weet wat er gaande is in de wereld.
Internet en telefonie worden in rap tempo goedkoper. Je doet jezelf tekort als je denkt dat je veel moet betalen voor kwaliteit. Providers hebben voldoende marge om de prijs naar beneden bij te stellen om toch nog kwaliteit te bieden. Tip: ga op zoek naar een leuke aanbieding en neem voor het geld dat je bespaart een abonnement op een krant zodat je weet wat er gaande is in de wereld.
De kranten (en internetfora) staan anders bol van mensen die klagen dat de Wanadoo Live Box zoń vreselijk produkt is.
Maar ja, het is goedkoper he, dus nemen mensen die stap toch maar want stel je voor dat je ook maar een cent teveel zou uitgeven.
Vervolgens blijken de mensen die klaagden toch gelijk te hebben, en zit je met een abbo in je maag gesplitst. Wat doe je dan: je schaart je bij de overige klagers, om vervolgens te zeggen nergens vanaf te hebben geweten.
En indien je nergens van af zou hebben geweten, vraag ik me af wie hier dat kranten-abbonnement nodig heeft.
Maar ja, het is goedkoper he, dus nemen mensen die stap toch maar want stel je voor dat je ook maar een cent teveel zou uitgeven.
Vervolgens blijken de mensen die klaagden toch gelijk te hebben, en zit je met een abbo in je maag gesplitst. Wat doe je dan: je schaart je bij de overige klagers, om vervolgens te zeggen nergens vanaf te hebben geweten.
En indien je nergens van af zou hebben geweten, vraag ik me af wie hier dat kranten-abbonnement nodig heeft.
-
Gast
Dit onderwerp bestaat al, is al lang en breed over gediscussieerd.
Sluit deze
threat!
Sluit deze
Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten. Met de zoekfunctie bovenaan het forum kunt u het onderwerp terugvinden.
TROS Radar Internetredactie
TROS Radar Internetredactie