Hallo,
Mijn ouders hebben ongeveer 2 jaar geleden een malibutelefoon gekocht bij Primafoon. Na ongeveeer een 1 jaar begonnen de klachten, deze zijn o.a. het aan/uitknopje om de telefoon aan te nemen. Na diverse keren naar Primafoon te zijn geweest, en iedere keer te horen te krijgen dat er niets mis mee was, ze hadden nog nooit klachten gehoord, vragen wij ons af, of er meerdere mensen zijn die deze klacht{en} herkennen?
Wij hebben al meerdere mensen gesproken die ook deze klachten hebben, laat het eens weten!
groetjes susanne
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] malibutelefoon van kpn
-
Qwerty
Re: malibutelefoon van kpn
Nou, de klachten die jij noemt niet, maar wel andere. Ik heb ook een Malibu (200) telefoon, sinds juli 2001. Inderdaad na iets meer dan een jaar begon het toestel bij mij ook kuren te vertonen. Het tekentje dat aangeeft dat de handset buiten bereik van het basisstation was brandde steeds, terwijl ie er gewoon naast lag. Ik kon dan niemand bellen (meteen een piep en dan niks meer). Ook kon ik dan niet meer gebeld worden.
Ik ben hiervoor wel zes keer naar de Primafoon geweest. Het toestel + basisstation is vier keer opgestuurd naar de fabrikant. Dan werd er eerst niets geconstateerd, vervolgens is de handset een keer vervangen. Het was dan een tijdje goed en dan begon het weer. Weeeeer naar de primafoon. Uiteindelijk bleek het dus het basisstation te zijn dat stuk was en dat werd pas na vier keer nakijken geconstateerd! Nu heb ik dus een 'nieuwe' handset en een 'nieuw' basisstation, alleen de snoertjes zijn nog origineel.
Sinds februari van dit jaar is het nu goed gegaan, maar ik houd mijn hart vast. De primafoongarantie is in juli dit jaar afgelopen....
Ik moet zeggen dat ik niet zo tevreden was over de primafoon in deze.
Ik ben hiervoor wel zes keer naar de Primafoon geweest. Het toestel + basisstation is vier keer opgestuurd naar de fabrikant. Dan werd er eerst niets geconstateerd, vervolgens is de handset een keer vervangen. Het was dan een tijdje goed en dan begon het weer. Weeeeer naar de primafoon. Uiteindelijk bleek het dus het basisstation te zijn dat stuk was en dat werd pas na vier keer nakijken geconstateerd! Nu heb ik dus een 'nieuwe' handset en een 'nieuw' basisstation, alleen de snoertjes zijn nog origineel.
Sinds februari van dit jaar is het nu goed gegaan, maar ik houd mijn hart vast. De primafoongarantie is in juli dit jaar afgelopen....
Ik moet zeggen dat ik niet zo tevreden was over de primafoon in deze.
-
Rudjinio
na 4x opsturen pas het toestel vervangen... Als een toestel 3 is opgestuurd en het toestel vertoond dan nog steeds fouten dan KAN het NIET meer worden opgestuurd en word het ten alle tijde vervangen dus dat 4x opsturen is een beetje overdreven!!! En als het aan/uit knopje niet meer werkt schroef dan het toestel dan een keer open en maak dan het binnenwerk dan schoon dan is het probleem weer opgelost!!!!
-
Hosadam
de malibu is een philips toestel, zeg genoeg denk ik, philips let's make better things