LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mega akties Debitel !

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
erik25

Mega akties Debitel !

Ongelezen bericht door erik25 »

ja ja ik weet het niet iedereen is te spreken over debitel maar wat ik heb gekocht bij hun slaat werkelijk alle aanbiedingen van de markt af !
en volgens mij deugt er werkelijk geen enkele provider in nl ....dat blijkt wel uit dit forum .....dus boeie !

deze aanbieding hebben ze :

Sony/ericsson K700i
deb 90 vodafone 2 jr voor 49 euro
maar incl 12 !!! maanden gratis bellen oftewel geen 20 euro per maand en
het gehele contract geen 90 maar 120 minuten per maand !!!
ik hoef slechts het hele eerste jr de vodafone live bundel van 5 euro te betalen !

waar doen ze het van ! echt een topper die debitel en perfect ontvangst !

en bovendien ben ik echt perfect geholpen in debitel shop nijmegen !
door een verkoper die Mike heet volgens mij ....
wat wil je nog meer !

maickelvanheeswijk

Re: Mega akties Debitel !

Ongelezen bericht door maickelvanheeswijk »

ik heb ook niks te klagen over debitel en zit er al ruim 4 jr bij ........het is maar net wat je wilt en volgens mij is het een perfect bedrijf !

dus geniet van je mega phone ! :D

bolhuis

Ongelezen bericht door bolhuis »

debitel is helemaal niet zo slecht ,alhoewel hun tarieven niet echt super zijn,maar megadeals zijn ze zeker goed in!!!

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

joh, Erik........werk je allang bij debitel? Ga maar zoeken, ik heb de adder, wat zeg ik?, de hele slang al onder het gras gezien!
Sterkte.

Gast

Leg eens uit, wat is dan die adder onder het gras?

DOA

Ongelezen bericht door DOA »

Is een adder dan geen hele slang????? 8) 8) kan trouwens geen adder vinden, als je er al een wil "noemen" zou het de 5 euro live-bundel zijn. Maar dat had de verkoopadviseur keurig vermeld. Heb zelf ook van de aanbieding genoten, helemaal perfect. 1e factuur ook al gehad, klopte tot op de cent. Dus die adder.....ik zie hem/haar niet. :? :?

kris

Ongelezen bericht door kris »

adder ????? niet gezien en gehoord !
ik heb het ook genomen en ben er super blij mee .....dus als je durft noem die adder dan maar eens !!!

ik ben overigens perfect te woord gestaan in een debitel shop en ik kan niks anders als lof melden over deze aktie !

dus wat mij betreft ....de zekerheid van de juiste keuze :D

irmaatje

Ongelezen bericht door irmaatje »

ik heb ook geen problemen met debitel en bel al bijna 2jr met deze maatschappij ! en het bevalt zo goed dat ik morgen mijn abo weer ga verlengen ! :D

Gast

ik heb deze actie ook genomen en idd geen adder slang of wat dan ook !!!
erg blij ermee !!!!!

bovendien ben ik met regelmaat te vinden in het centrum en ga ik altijd kijken naar de nieuwste mobieltjes ...het valt mij op dat de laatste tijd de echte aanbiedingen te vinden zijn alleen bij debitel !!

wat mij betreft.....debitel heeft super deals !!!
en oja mijn factuur klopte perfect ik had maar liefst een rekening van 5 hele euroos !!!!! hahahaha das leuk bellen toch !!!???? :D

ciano

Ongelezen bericht door ciano »

helemaal mee eens,
en ze zijn eerlijk,
hogere tarieven?
je kunt wel je abo aanpassen, en zelfs van netwerk veranderen!
de klantenservice is vriendelijk en in de winkels een super service!

Gast

een paar 'leuke' zaken over debitel:
Bellen met de klantenservice kost 21 ct/min en is altijd buiten de bundel.
Als iemand jou voicemail inspreekt kost dat jou belminuten/geld
Buiten je bundel betaal je 29ct per minuut

weet waar je aan begint zou ik zeggen

Gast

bellen met klanten service debitel moet je doen via de vaste lijn dan is het slechts 1 cent per minuut !!!

en de voice mail valt WEL in de bundel!!!

Johan25

Ongelezen bericht door Johan25 »

Hoi Hoi allemaal,

Als je vragen hebt of iets wil aanpassen over je abonnement dan moet je nooit de Debitel servicelijn bellen maar gewoon een winkel inlopen. Dat heb ik vorige week nog gedaan in Groningen, alles ging daar via een leien dakje. Er was een jonge dame die nog maar net indienst was maar ze heeft me keurig geholpen en de 2 jongemannen wisten me precies uit te rekenen wat voor mij voordeliger was, want ik had een oud abonnement en dat liep wat achter op mijn belgedrag. Niks anders dan lof over de winkel in Groningen. Laat die servicelijn maar zitten en wandel voortaan een winkel van ze in.

Johan

Gesloten