LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Met z'n allen naar O2
Met z'n allen naar O2
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat O2 niet in Amsterdam, maar in een kantoorpand te Rotterdam zetelt. Wie gaat er mee met een bus om de heren en dames te vertellen dat we hun "service" zat zijn?
We pikken het niet langer en gaan er tegenaan!!!!!
En als we niet naar binnen mogen, dan drinken we een lekker "bakkie pleur" op hun bordes, kan toch nog een gezellige dag worden!
Groetjes,
Marjan
We pikken het niet langer en gaan er tegenaan!!!!!
En als we niet naar binnen mogen, dan drinken we een lekker "bakkie pleur" op hun bordes, kan toch nog een gezellige dag worden!
Groetjes,
Marjan
Re: Met z'n allen naar O2
En ik woon in Groningen, dus kan de bus best stoppen in Zwolle, Harderwijk, Amersfoort en Utrecht!!!
Marjan
Marjan
namens o2 moet ik u helaas mededelen dat wij niet in rotterdam gevestigd zijn.
het hoofdkantoor zit op het moment in ierland. zie de website www.o2.com. het is een Iers moederbedrijf MMO2.
dus als u met de bus naar rotterdam komt vangt u als nog de kat in de zak zoals het o2 abonnemment.
met vriendelijk groet
O2
het hoofdkantoor zit op het moment in ierland. zie de website www.o2.com. het is een Iers moederbedrijf MMO2.
dus als u met de bus naar rotterdam komt vangt u als nog de kat in de zak zoals het o2 abonnemment.
met vriendelijk groet
O2
De enige mensen die hier iets aan kunnen doen is de directie van o2. De klantenservice medewerkers zijn ook maar gebonden aan procedures en regels. Die mensen opzoeken lijkt mij dus nogal onwerkelijk. Ik weet zeker dat die mensen er soms ook de pest in hebben dat ze zo weinig kunnen doen voor klanten.
Dit soort domme ideen zijn dus nogal naief. Denken dat je een multinational die in meedere landen zit kunt aanpakken door een callcenter aan te vallen....schaam je.
Dit soort domme ideen zijn dus nogal naief. Denken dat je een multinational die in meedere landen zit kunt aanpakken door een callcenter aan te vallen....schaam je.
hallo,
O2 heeft een kantoorgebouw in de Bijlmer, en zeker niet in Rotterdam. Als je op de weg tussen Amsterdam en Utrecht naar links kijkt (en je rijdt in de juiste richting☺☺☺) dan zie je een zwart gebouw naast de Ajax-Arena. nou, daar zitten nou die lapzwansen van O2!
ik zou zeggen, Marjan drink je bakkie pleur lekker op in Groningen, want ik geloof niet dat ze in jou erg geinteresseerd zullen zijn!
O2 heeft een kantoorgebouw in de Bijlmer, en zeker niet in Rotterdam. Als je op de weg tussen Amsterdam en Utrecht naar links kijkt (en je rijdt in de juiste richting☺☺☺) dan zie je een zwart gebouw naast de Ajax-Arena. nou, daar zitten nou die lapzwansen van O2!
ik zou zeggen, Marjan drink je bakkie pleur lekker op in Groningen, want ik geloof niet dat ze in jou erg geinteresseerd zullen zijn!
Namens o2,
haha wij hebben jullie allemaal een oor aangenaaid! haha en als jullie bellen dan doen wij net alsof wij niets weten hahahohohihihi. En jullie pikken het allemaal nog ook hahahahah ik kom niet meer bij. Als jullie slim zijn houden jullie allemaal Eur 1,- in van de laatste factuur, als jullie een klacht hebben lopen. anders neem ik jullie niet serieus... hahaha
Met vriendelijke groet en afwachtend op jullie antwoord,
o2
haha wij hebben jullie allemaal een oor aangenaaid! haha en als jullie bellen dan doen wij net alsof wij niets weten hahahohohihihi. En jullie pikken het allemaal nog ook hahahahah ik kom niet meer bij. Als jullie slim zijn houden jullie allemaal Eur 1,- in van de laatste factuur, als jullie een klacht hebben lopen. anders neem ik jullie niet serieus... hahaha
Met vriendelijke groet en afwachtend op jullie antwoord,
o2
Ik vind een soort demonstratie naar voor mijn part een slechts symbolisch gebouw waar "O2" op staat helemaal niet zo'n slecht idee - het gaat ook om de media-aandacht, een duidelijk voor alle partijen zichtbare kritiek. O2 mag dan lage klantenaantallen hebben, maar is dat ook nog zo als je alle aanvragen meerekent die nog in die oneindige pipe-line van ze zitten? Niet alleen de klanten via de Postbank, maar ook (misschien juist vooral) eigen pre-paid gebruikers die willen overstappen naar het abonnement zijn het zat. Terwijl O2 (gezien de cijfers) abonnees juist hard nodig heeft. Het O2-abonnement lijkt me nog steeds een goed idee, het zou gewoon treurig zijn als dat ten onder gaat.
Jammer genoeg heb ik op het moment echt geen tijd om een dergelijke demonstratie te organiseren, maar ik ben op zijn minst bereid ben om mee te gaan. Die directie moet juist weten dat het niet verstandig is om niet geinteresseerd te zijn in mensen als Marjan. Ze is namelijk niet bepaald alleen, heb ik het idee.
Count me in (ook is het oorspronkelijke bericht van november vorig jaar),
Rob
Jammer genoeg heb ik op het moment echt geen tijd om een dergelijke demonstratie te organiseren, maar ik ben op zijn minst bereid ben om mee te gaan. Die directie moet juist weten dat het niet verstandig is om niet geinteresseerd te zijn in mensen als Marjan. Ze is namelijk niet bepaald alleen, heb ik het idee.
Count me in (ook is het oorspronkelijke bericht van november vorig jaar),
Rob
Het call-center "aanvallen" is waarschijnlijk ook niet de bedoeling: Het is juist een ondersteunend gebaar voor de mensen van het call-center (als dat is wat zich in dat Amsterdamse O2-gebouw bevindt) die telkens weer boze mensen aan de telefoon krijgen, maar door hun eigen bazen daarover kennelijk ook niet serieus worden genomen! Door daar heen te gaan, heb je de kans je demonstratie (in passieve of zelfs actieve zin) in omvang toe te laten nemen...zouden telefonisten het prettig vinden om mensen steeds maar teleur te moeten stellen? Dacht het niet.