LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mijn hoogtepunten/dieptepunten bij belcompany

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Woutorius

Mijn hoogtepunten/dieptepunten bij belcompany

Ongelezen bericht door Woutorius »

Circa 3 maanden geleden heb ik een telefoon gekocht bij de Belcompany samen met een KPN abonnement. In het begin was ik er goed over te spreken.

Maar later niet meer; het begon er mee dat mijn oplader kapot was en Belcompany deze niet wilde opsturen omdat er een deukje in zat. Gelukkig na een lange discussie gaven ze dan toch toe en werd hij opgestuurd.

Daarna kwam m'n telefoon 3 weken later met een Microp Error, er zat een fout in de firmware van m'n telefoon. Na een firmware-update en een harde reset was er nog geen vooruitgang dus ben ik terug gegaan naar Belcompany. Daar aangekomen werd ook dit keer mijn telefoon onder de loep genomen en ook daar konden ze een krasje vinden.

Dit keer stuurden ze mijn telefoon niet op voor de garantie ook niet na wat discussie heen en weer. Een software fout kan namelijk ook komen door een krasje op een telefoon .. ja vertel mij het maar.
En buiten dat zat er op de telefoon van de verkoper na 3 maanden nog geen krasje, dus had ik het volgens hem ook bij het verkeerde eind toen ik zei dat een krasje na 3 maanden best wel normaal was. Ik had het ondertussen wel gehad met die verkopers na 15 min discussiëren dus ben ik naar buiten gegaan samen met mijn kapotte telefoon.

Ondertussen was mijn humeur behoorlijk om zeep geholpen. Ik ging vervolgens bij de volgende Belcompany winkel naar binnen waar ik beter werd geholpen en daar hebben ze hem wel opgestuurd, er is dus onderling verschil.
TIP: voor de mensen met het bovenstaande probleem het loont dus wel om een andere winkel te proberen.

Maar nu 2 weken later is er het volgende probleem. Bij het afsluiten van het abonnement bij Belcompany hebben ze mij duidelijk meerdere keren laten weten dat ze mijn vorige Vodafone abonnement zouden opzeggen, ik heb er meerdere keren om gevraagd zodat ik niet het risico zal lopen om straks met 2 abonnementen te zitten. Opzeggen duurde wel 3 maanden door het opzegtermijn bij Vodafone.

Maar nu na 3 maanden zit ik aan 2 abonnementen vast, want Vodafone zegt dat mijn abonnement niet is opgezegd door Belcompany. En ben ik dus de pineut.
Ik weet zeker dat ze bij de Belcompany half werk hebben geleverd, ik had er namelijk ook al een hard hoofd in toen ik er stond, heb het niet voor niets meerder keren gevraagd.

Ondertussen begin ik mijn geduld een beetje te verliezen, ik heb er nog niet met Belcompany over gecorrespondeerd maar denk dat het weinig zal opleveren aangezien ik niks hard kan maken en ik de verkopers bij Belcompany intussen al goed heb leren kennen.

Heeft iemand ervaring hoe je hier het beste mee om kan gaan?
Laat het mij dan alstublieft weten, want ik heb het gevoel dat ik word opgelicht!

bc_klantenservice

Re: Mijn hoogtepunten/dieptepunten bij belcompany

Ongelezen bericht door bc_klantenservice »

Beste klant,

Wij willen dit probleem graag voor u oplossen. Wij verzoeken u contact met ons op te nemen op nummer 0318 - 569 852.
Wij hebben uw melding geregistreerd onder referentie BC0809-811

Met vriendelijke groet,

BelCompany Klantenservice

Gesloten