LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Misleiding op webshop vodafone

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
emmer

Misleiding op webshop vodafone

Ongelezen bericht door emmer »

Ik ben momenteel opzoek naar een nieuw abonnement plus telefoon. Ik kwam uiteindelijk bij de website van vodafone uit waar ik een leuke deal zag staan. Een gratis HTC desire HD met volgens de tekst een abonnement van 34,50 nu 24 maanden voor 20 euro per maand. Als je vervolgens op de bestel nu knop drukt. Staat er ineens iets heel anders. Namelijk eerste 12 maanden 20 euro. (en daarna dus 34,50). Een slordige 174 euro verschil. Ik ben uiteraard niet tot een bestelling over gegaan maar ik vind dit wel rare praktijken.

Betreffende links + screenshots:

http://www.vodafone.nl/shop/mobiel_bell ... stsellers/
Afbeelding

http://www.vodafone.nl/shop/aanbiedinge ... tid=593707
Afbeelding

witte angora

Re: Misleiding op webshop vodafone

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik heb het via de ANWB gedaan, en heb een printje gemaakt van de overeenkomst. Daar staat duidelijk op 24 maanden met 50% korting.

(vodafone/anwb)

Verder heb ik, omdat die site inderdaad erg onduidelijk is, er eerst een telefoontje aan gewaagd, daar werd bevestigd dat de aanbieding 24 maanden gold, maar dat ik dat pas op de overeenkomst zou zien. Wat dus klopte en die ik dus naderhand doelbewust uitgeprint heb.

Je moet alleen wel een lidmaatschapsnummer van de ANWB hebben, maar er zijn wel meer acties, ik meen van de TV-krant ook, of zoiets.

sjev

Ongelezen bericht door sjev »

Klopt! Deze manier van 'raar rekenen' is mij op de site van Vodafone ook al opgevallen.

Ik zeg T-Mobile op

Ongelezen bericht door Ik zeg T-Mobile op »

dit soort "streken" valt onder de wet misleidende provider websites, waar de OPTA op moet gaan controleren per 1 oktober. jl. Stuur alle informatie door naar de Consuwijzer site van de OPTA.

Gesloten