LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] mobiel abonnement tele2

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
anjaversteeg

mobiel abonnement tele2

Ongelezen bericht door anjaversteeg »

in nov. 2009 abonnement afgesloten van 12,50 pm 100 belminuten 50 sms

ik krijg iedere maand een rekening bovenop mijn abonnement waar al mijn minuten en sms gerekend worden terwijl ik binnen mijn bundel bel.
na tel. contact wordt beloofd dat het in orde komt. maar nu wordt het verrekend met mijn abonnementskosten dit klopt niet want ik moet 12,50 pm betalen van 2 mnd is dat 25,00 euro en er wordt een rekening van 70,00 euro verrekend ik kom dus nog geld tekort en zo gaat het al een half jaar en mijn geld heb ik nog steeds niet terug. er wordt gezegd dat de factuur er niet meer is en dat ik mijn geld dus kwijt ben.
wie heeft er een tip voor mij om mijn geld terug te krijgen?

Ravx

Re: mobiel abonnement tele2

Ongelezen bericht door Ravx »

bekijk / vraag de specificatie op, dan kun je bekijken waar de extra kosten aan gemaakt zijn.

Tele2 Webcare

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste Anja,

Graag zou ik je rekeningen na willen kijken om te achterhalen hoe de opbouw hiervan is. Zou jij mij alsjeblieft je mobiele telefoonnummer o.v.v 'anjaversteeg' willen e-mailen. Mijn e-mailadres is [email protected]

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

anjaversteeg

Ongelezen bericht door anjaversteeg »

Ik heb de specificaties behalve die van maart maar die geven ze me niet.
hopelijk kan danielle van tele2 iets voor mij doen

Tele2 Webcare

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste Anja,

Het klopt dat je enkele maanden teveel hebt betaald en daarom krijg je nog geld terug. Het bedrag van 77,88 euro in inmiddels verrekend met factuur 644085495. In de nota van 8 juli staat dat het bedrag van 71.48 euro vergoed zal worden met de volgende factuur. Echter is deze vergoeding niet goed in ons systeem gezet. Het bedrag van 71.85 euro zal daarom niet verrekend worden met de komende factuur, maar teruggestort op het bij ons bekende rekeningnummer.

Helaas hebben we je hier telefonisch nog niet over kunnen bereiken vandaar dat ik je dit via het forum laat weten. Als je nog vragen hebt dan hoor ik dit graag!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Gesloten