In april 2005 heb ik een contractverlenging van mijn Orange abonnement afgesloten. MIjn huidige contract loopt tot 26 juni 2005 en betaal nu 20 euro per maand. Nieuwe contract zou, zo lees ik in de bevestiging van verlenging van Orange, 26 juni 2005 ingaan.
Echter, nu komt het ik betaal al wel per direct (13-4-2005) mijn nieuwe belbundel, a 32,50 euro per maand, terwijl in bevestiging dat die pas per 26 juni ingaat.
Klantenservice zegt niet meer te kunnen terugdraaien. Na aandringen kon het toch, alleen zou ik dan, let wel, 20 euro moeten bijbetalen omdat ik reeds 2 weken tegen de voordeligere tarieven zou hebben gebeld! Tevens zou deze 'vergissing' pas per mei kunnen worden teruggedraaid.
Al met al weer eens een staaltje klantonvriendelijkheid van Orange en de macht van de telecombedrijven in z'n algemeenheid lijkt onveranderlijk groot.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mobiel: abonnementsverlenging
-
Gast
Re: Mobiel: abonnementsverlenging
Ik denk dat het een stukje miscommunicatie is van 2 kanten en vind de oplossing niet zo gek eigenlijk...
Ik snap niet dat je het terug wilde draaien
Ik snap niet dat je het terug wilde draaien
-
guido
waarom zou ik 20 euro moeten bijbetalen (dus 37, 50 euro mislopen + 20 euro bijbetalen) indien Orange mij te vroeg de dure belbundel in rekening brengt?
Spoor lijkt mij bijster...
Spoor lijkt mij bijster...
-
Gast
Iedere provider hanteert deze regel.
De verlenging gaat weliswaar pas in op 26 juni a.s, maar de telefoon wordt eerder geleverd (indien er een toestel bij gekozen wordt)
Een provider zal de wijziging in een abo gelijk aanbrengen, mits het een hoger abo is.
Is het een lager abo, dan wordt gewacht tot de ingangsdatum van de verlenging.
De verlenging gaat weliswaar pas in op 26 juni a.s, maar de telefoon wordt eerder geleverd (indien er een toestel bij gekozen wordt)
Een provider zal de wijziging in een abo gelijk aanbrengen, mits het een hoger abo is.
Is het een lager abo, dan wordt gewacht tot de ingangsdatum van de verlenging.