LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mobiel Internet gebruik KPN

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Boulie1967

Mobiel Internet gebruik KPN

Ongelezen bericht door Boulie1967 »

Beste Lezers,

Even het volgende;

Eigenlijk heb ik nooit klachten of opmerkingen over de verrekening van mijn telefoongebruik, na mijn verbruik wordt er een totaal factuur gemaakt, maar nu werd ik zeer verrast door het verbruik dat niet in de bundel zit, het gaat hier namelijk om het i-mode gebruik, ik weet dat buitenland iets duurder is met gebruik van telefoon e.d. ,maar de kosten die aan mij berekend zijn voor het gebruik van i-mode internationaal is wat mijn inziens pure diefstal, het gaat hier namelijk over een verbruik van 1,369 mb voor dit volume is er € 9,20 in rekening gebracht, ik heb hierover direct gebeld met de klantenservice zij hebben een aantekening hierover gemaakt, hun indruk over dit bedrag was ook dat het wel duur is, vandaar dat ik deze brief opgesteld heb, en ik weet natuurlijk ook dat als er verbruik is dat er ook naar verhoudingsgewijs naar verbruik betaald moet worden maar nogmaals dit vind ik echt pure diefstal, welnu heden middag werd er gebeld door KPN en zij kwamen terug over mijn schrijven van 28 augustus j.l het duurde wel even maar beter laat dan nooit, hun mening is ook dat het duur is en dat zij er ook niets aan kunnen doen ivm buitenlandse providers, maar KPN betaald mijn verbruik kosten van € 9,20 terug, dus ik vind dit een warme douche waard...

met vriendellijke groeten Paul :P

queenfan

Re: Mobiel Internet gebruik KPN

Ongelezen bericht door queenfan »

Op zich is dit niet zo raar er wordt ook roaming ik rekening gebracht endan wordt de prijs duurder.

areyouben

Re: Mobiel Internet gebruik KPN

Ongelezen bericht door areyouben »

We hebben het over € 6,70 per MB, mijns inziens geen exorbitant bedrag voor datagebruik in het buitenland. Tarieven van € 15 per MB heb ik ook veelvuldig langs zien vliegen!

Gesloten