LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] mobiel internet in het buitenland

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Tobeas

mobiel internet in het buitenland

Ongelezen bericht door Tobeas »

heeft iemand ervaring met de sms in het buitenland als het verbruik van internet boven de € 50,00 komt. Mijn dochter heeft een rekening gekregen van enkele honderden euros( ondanks waarschuwingen voorzichtig te zijn),
Zij zegt geen sms te hebben gekregen. Ik heb op de site van radar gekeken en ook zonder reactie op de sms zou het internet niet meer mogelijk moeten zijn. Dit is niet gebeurd. Vodafone zegt nu dat ik moet betalen. Kan ik dat weigeren en alleen de
€ 50,00 excl btw betalen.

Guardian72
Contacteer:

Re: mobiel internet in het buitenland

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Bij KPN is het zo dat internet geblokkeerd word als je het limiet bereikt.
Je moet dan 'JA' naar een nummer SMSen - dan word het limiet voor die maand opgeheven.

Zowiezo zie ik zelf de toegevoegde waarde van mobiel internet voor tieners in het buitenland niet.. maar ja, ik word ook wel eens beschuldigd van een vorm van conservatisme ;)

Pindakaaspotje

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

***CENSUUR! TROS RADAR
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 30 dec 2011 19:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Hatertje

Ongelezen bericht door Hatertje »

Overigens is dit alleen verplicht binnen de EU. Buiten de EU hoeft een provider je niet op de hoogte te stellen.

Gesloten