Ik heb sinds november 2012 een abonnement bij HN. Bellen en sms gaat prima, maar het internet is een ramp. Ik haal maximaal 200 kbps. Na tientallen telefoontjes en emails heb ik een nieuwe sim ontvangen die het probleem zou moeten oplossen. Maar helaas, het internet blijft onwerkbaar traag.
Uiteraard heb ik tests uitgevoerd, zoals het wisselen met een andere telefoon. Een KPN sim doet het prima in de door HN geleverde telefoon. De HN sim is ook in een andere telefoon heel traag. Het ligt dus kennelijk niet aan het toestel. Ook ligt het niet aan de locatie, de problemen doen zich overal voor, ook in het centrum van grote steden.
Een netwerkupdate (sim en accu 15 minuten verwijderen) leek heel even te helpen, maar is ook niet de oplossing. Inmiddels zit ik drie maanden zonder werkbaar internet. Ik zou graag een echte oplossing geboden krijgen van HN.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mobiel internet onwerkbaar traag bij hollandsnieuwe
Re: Mobiel internet onwerkbaar traag bij hollandsnieuwe
En die denk je hier te krijgen?EdEase schreef:Inmiddels zit ik drie maanden zonder werkbaar internet. Ik zou graag een echte oplossing geboden krijgen van HN.