LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mobiele provider gezocht

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
InferisDCB

Mobiele provider gezocht

Ongelezen bericht door InferisDCB »

Ik ben al zo'n 6 jaar gelukkige klant van Orange, welke destijds één van de weinige was die geen storing gaf op de speakers in en om het huis, omdat zij op hogere megahertzen communiceerden (zo heb ik mij laten vertellen).

Inmiddels zit ik als Orange abo op het T-Mobile netwerk welke gewoon op de frequentie functioneerd waar de meeste speakers ook op reageren.
Dit heeft tot gevolg dat ik weer last heb van die hinderlijke storingen in alle speakers wanneer er een SMS of een telefoontje binnen komt en dat de telefoon afgelopen week al een paar keer naar de andere kant van de kamer is gevlogen.

Nu mijn vraag...
Kan iemand me vertellen of er nogsteeds een provider is die niet zo extreem storen op de speakers?
De volgende vallen al af: Vodafone, KPN (Hi) & T-Mobile (Orange).

Yme

Re: Mobiele provider gezocht

Ongelezen bericht door Yme »

Dat wordt lastig aangezien er in Nederland 3 providers zijn met een eigen netwerk: KPN, T-Mobile en Vodafone...

InferisDCB

:( teleurstellende info... :cry: , maar bedankt.

Ik begrijp dat ik zal er dus mee zal moeten leren leven.

queenfan

Ongelezen bericht door queenfan »

help me even speakers????

InferisDCB

Wanneer je een telefoontje of een SMS ontvangt, en de telefoon ligt in de buurt van luidsprekers, krijg je via de luidsprekers eerst een serie aan tikken en kraken binnen voor dat de telefoon de melding geeft dat je een SMS of telefoontje hebt.

:shock: Nooit opgevallen???

gravedigger

Ongelezen bericht door gravedigger »

Dat heb ik alleen in de buurt van de PC

Gesloten