Hallo Tros Radar forum.
Ik heb vandaag voor mijn moeder die slachtoffer is geworden van Netsize gebeld met T- mobile .Ik heb hun medegedeeld dat er sprake is van oplichting ,ook verder de vraag gesteld of het mogelijk was om deze firma te weren van hun server danwel te blokkeren als provider.Er werd mij mede gedeeld dat dit voor hun niet mogelijk was wat mij vreemd lijkt .Er zijn talloze gedupeerden die ook bekend zijn bij juliie ,mij lijkt dit ten alle tijde mogelijk te zijn, tenzij het juridisch onverantwoord is dan is het dus in mij ogen mogelijk gemaakte criminaliteit door onvolledigheid of een maas in de wet die hierin voorziet.Het maakt me pissed-of dat dit mogelijk is zonder enige toestemming van gedupeerden, omdat de mobiele instellingen dit mogelijk maken .Vind ook dat in- direkt een mobiele - provider het zo mogelijk maakt deze criminaliteit ongestraft uit te voeren .Er zou bij hun intern een soort blokkade lijst moeten komen voor sms diensten die dan onmogelijk nog inkomsten zouden kunnen verwerven via deze mobiele centrales.
Groetjes en een fijne dag verder.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mobiele telefoon toegang.
Re: Mobiele telefoon toegang.
Natuurlijk zullen providers deze diensten niet gaan blokkeren. Zij verdienen er immers ook geld mee. Daarnaast is er sinds enkele maanden de mogelijkheid om je mobiele nummer te blokkeren voor alle smsdiensten. Zie hier.
Heb je al contact op genomen met Netsize? Ik neem aan dat zij moeten kunnen bewijzen dat jij je voor hun smsdienst hebt aangemeld.
Heb je al contact op genomen met Netsize? Ik neem aan dat zij moeten kunnen bewijzen dat jij je voor hun smsdienst hebt aangemeld.