LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mobiele telfonie KPN

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
busengineering

Mobiele telfonie KPN

Ongelezen bericht door busengineering »

Ik ben abonnee van KPN Mobiel , ik betaal via een Belgische bank daar ik 50 meter van de grens woon en de nederlandse banken alle niet bemand zijn .
Daardoor betaal ik mijn abonnement via Belgien , dus met IBAN en BIC codes ( wat binnekort ook in heel europa gaat gelden .
Mijn kosten voor dit abonnement betaal ik 3 weken voor de vervaldatum , reeds een jaar !!.
Zinds krt krijg ik betalings herrinneringen , aanmaningen enz.
Stuur telkenmale betalings bewijzen naar een fax in rotterdam, krijg fax retour met opm. binnen 48 uur bericht , dus nooit .
Drie maal gebeld wat uren kost , uitgelegd enz , men zegt dan wederom binnen 4 uur te antwoorden , maar niets , heb ten einde raad nu voor de tweede maal betaald , maar ben toch hedenmorgen afgesloten .
Kortom KPN leeft nog in het verleden , komt zijn afspraken n iet na . :shock:
Gaarne reacties

GodsSon

Re: Mobiele telfonie KPN

Ongelezen bericht door GodsSon »

Dubbel bericht, excuses!
Laatst gewijzigd door GodsSon op 28 sep 2010 16:38, 1 keer totaal gewijzigd.

GodsSon

Re: Mobiele telfonie KPN

Ongelezen bericht door GodsSon »

En wat wil je van ons horen, een succeswens? Een groet?

Weinig dat wij kunnen betekenen in het betalingsproces, veel meer dan bellen naar de klantenservice/ naar een kpn winkel gaan kan je niet ben ik bang.

Tevens duurt overschrijven uit Belgie al snel meer dan 48 uur en is de afsluiting dus niet geheel onlogisch.
Tevens zou ik graag zien dat je het verhaal iets duidelijker maakt, het is nu een heel onleesbaar geheel.

Gesloten