LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] modems upc

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
arjo

modems upc

Ongelezen bericht door arjo »

Hallo,als je internet en telefoonie wilt van upc krijg je dan
1 of 2 modems?En waar worden deze dan aangesloten?Alvast bedankt

mack

Re: modems upc

Ongelezen bericht door mack »

Eén kastje.

En dan wel een Arris VOIP modem.

neptunus1963

Re: modems upc

Ongelezen bericht door neptunus1963 »

Ja en het zijn prutdingen, die de spookrekeningen nog extra op laten lopen ook nog. Ik zit er ook mee en ik kan je vertellen......bij de KPN was ik vele malen goedkjoper uit dan de FreeTime van prioritry. Het zit hem bij hun. Want een IP adres is heel hackgevoelig. Daar werken ze mee tot aan de lijn van KPN. Ik kan je vertellen, dat dit systeem nooit zal lopen. Medewerkers binnen UPC kunnen even je IP adres `gebruiken' voor hun eigen doeleinden en dat op kosten van de klant. De administratie van UPC geeft niet mee, zoals je weet en je hebt heleboel kosten bij het bewijzen en dergelijke ervan en het aangetekend opsturen van de nota's en nog meer van dit soort flauwekul en vervolgens moet je toezien, dat je dan die spookrekening voor alsnog dient te betalen anders komt Meneer de Deurwaarder even je inboedel beklijken wat alles nog waard is en bij niet betaling (omdat je het gewoon niet eens bent, natuurlijk) kan je dan nog veel meer problemen verwachten. Geen inboedel meer; huis weg; en nog meer van dit soort ongein. Ik heb het voor mijn ogen meegemaakt. Dat is UPC ten top. Kijk ze mogen wel verdienen wat mij betreft, maar niet stelen totdat ze dakloos worden!!

Vriendelijke groet,

Jan Prins.

Gesloten