Mijn Samsung Note 4 was voor reparatie weg, maar blijkt nu na 3 eerdere reparaties de afgelopen weken, niet meer te herstellen zijn.
Nu bieden ze me een Samsung S7 Edge aan.
Dat toestel heb ik toen bewust niet gekozen omdat ik het niet mooi vind. Plus dat het minder opties heeft dan de Note 4.
Ben ik nou verplicht om dit te accepteren?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Moet ik akkoord gaan met vervangend toestel Samsung?
-
Re: Moet ik akkoord gaan met vervangend toestel Samsung?
Officieel mag je geld terug vragen als niet herstelbaar...
maar na 3x herstellen zou ik wel een andere kiezen, uiterlijk jammer maar wel redelijk gelijkwaardig in mogelijkheden.
maar na 3x herstellen zou ik wel een andere kiezen, uiterlijk jammer maar wel redelijk gelijkwaardig in mogelijkheden.
Of je de S7 Edge moet accepteren kan ik zo niet zeggen. Ik zie echter niet waar de S7 Edge minder opties heeft dan de Note 4, alle specs die ik kan vinden laten zien dat de S7 Edge juist een toestel is met betere hardware, meer opties, nieuwere software namelijk Andriod 8.0 i.p.v. max Andriod 6 en ook nog eens 2 jaar jonger is dan de Note 4. Al met al een flinke verbetering, behalve dat je het uiterlijk niet mooi vind.thuytien schreef: ↑22 jan 2019 08:43Mijn Samsung Note 4 was voor reparatie weg, maar blijkt nu na 3 eerdere reparaties de afgelopen weken, niet meer te herstellen zijn.
Nu bieden ze me een Samsung S7 Edge aan.
Dat toestel heb ik toen bewust niet gekozen omdat ik het niet mooi vind. Plus dat het minder opties heeft dan de Note 4.
Ben ik nou verplicht om dit te accepteren?
Komkommertijd
vindt dit leuk
Nee, dat ben je niet verplicht.
dmv
vindt dit leuk