Wie heeft ook nare ervaringen met multikabel?
Multikabel heeft die leuke reclame op de t.v. van die man die door weer en wind naar zijn vader fietst om te zeggen dat hij wat later komt.
Die reclame is natuurlijk als grap bedoeld, dacht ik. Het is nu voor de zoveelste keer dat internet en telefoon eruit lag. Het is voor de 2e keer dat dit in een weekend gebeurd.
Een service is er niet in het weekend, niet eens de servicedesk is er voor telefonie en internet, wel voor televisie.
Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die tegen dit oplopen, dus wacht de reactie's af.
BVD
Groet Aeg
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Multikabel
Re: Multikabel
ook hier in velserbroek eo veel mensen met problemen met multikabel internet en telefoon,en zo goedkoop zijn ze nou ook weer niet. bij adsl is er keuze uit vele aanbieders die vaak voor aanmerkelijk minder geld nog eens een hogere snelheid bieden al dan niet in combinatie met telefonie.er zijn mensen die eerst alleen multikabel internet hadden wat redelijk werkte, en er toen telefonie bij namen en dus een ander modem moesten hebben. toem kwamen ook gelijk de problemen.
Multikabel is alleen maar elende.
En service, daar hebben ze nog nooit van gehoord,je word alle kanten op gestuurd, behalve de goede.
En je blijft gewoon zitten met je klacht, je moet smeken wil er iets aan gedaan worden,en als je dan het wonder mag beleven dat er eindelijk na maanden, iemand komt, dan is het zelde beter geworden dan voorheen.
Internet alleen is goed, niet altijd, maar oke,
MAAR VOOR DE REST MENSEN, EEN GROTE DOFFE ELENDE.

En service, daar hebben ze nog nooit van gehoord,je word alle kanten op gestuurd, behalve de goede.
En je blijft gewoon zitten met je klacht, je moet smeken wil er iets aan gedaan worden,en als je dan het wonder mag beleven dat er eindelijk na maanden, iemand komt, dan is het zelde beter geworden dan voorheen.
Internet alleen is goed, niet altijd, maar oke,
MAAR VOOR DE REST MENSEN, EEN GROTE DOFFE ELENDE.
Ellende? Integendeel...
Ik heb zelf al jaren internet via de kabel. Sinds Multikabel de boel overnam van Sonera geen probleem meer gehad. Goeie ping en haal de snelheden met gemak (tegenwoordig een 22Mbps X-tra abonnementje
)
Over digitale tv ben ik ook zeer tevreden.
Ik doe niet aan vaste telefoonlijnen, maar vrienden die bellen via Multikabel heb ik nog nooit horen klagen. Die hadden hiervoor ook alleen internet via MK en hebben dus dat nieuwe modem gekregen. Ik heb ze tot nu toe altijd kunnen bereiken
Ik heb zelf al jaren internet via de kabel. Sinds Multikabel de boel overnam van Sonera geen probleem meer gehad. Goeie ping en haal de snelheden met gemak (tegenwoordig een 22Mbps X-tra abonnementje
Over digitale tv ben ik ook zeer tevreden.
Ik doe niet aan vaste telefoonlijnen, maar vrienden die bellen via Multikabel heb ik nog nooit horen klagen. Die hadden hiervoor ook alleen internet via MK en hebben dus dat nieuwe modem gekregen. Ik heb ze tot nu toe altijd kunnen bereiken