Hallo Het is toch schandalig dat de prijs wordt verhoogd met maar liefst 23 % allereerst is het ontzettend *** dat iemand eerst zoveel geld uitgeeft om te kunnen werken met mxstream daarna vervolgens niet de kwaliteit krijgt waar voor wordt betaald omdat KPN de boel loopt te knijpen omdat de centrales daar helemaal nog niet op voorbereid zijn. en dan ook nog de prijzen omhoog gaan.
Moeten wij nu echt gaan betalen voor de blunders die KPN in het verleden gemaakt heeft.
Hebben ze dan nog steeds niets geleerd.
Ik hoop dat de Optra nu eens een keer goed ingrijpt.
Al dat gezeik over van alles en nogwat. laat ze maar eens iets aan de prijs doen en aan de kwaliliteit
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] MXSTREAM
Re: MXSTREAM
**** is niet zo! Vast internet voor 112 Euro is een lachertje! Ik woon op één van de mooiste plekjes van Nederland maar dat is volgens de KPN 'niet rendabel' voor ADSL dus moet ik noodgedwongen ISDN-en... Kost me minimaal 250 Euro in de maand!
stelletje ontevreden mafkezen...
stelletje ontevreden mafkezen...
inderdaad niet zeuren, je hebt een brief gehad en kan het pakket weer inleveren en krijg je (naar hoe lang je het gebruikt hebt) een deel van je geld terug. Dit is zelfs 80% wanneer je korter dan een maand aangesloten bent, dus.
Wij zijn ook aangesloten bij MXStream, en ook wij kregen een brief over de verhoging. Maar na een telefoontje van mijn vriend, hebben ze ons beloofd dat wij niet meedoen met die verhoging omdat wij al klanten zijn. Netjes toch?